روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم فارسیت دورود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که لعابیران در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «شلعاب» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
تامین ماسه صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. گلتاش در رده سوم این گروه ایستاد. «شگل» با سرمایه‌ای معادل ۴۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» معادل ۷هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۸۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» مبلغ ۱۴۰ریال و سرمایه آن معادل ۲هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده دوم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه‌ای معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۳۳۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه سوم شد. سرمایه «وپارس» بیش از ۵هزار میلیارد ریال است. «وپارس» سود هرسهم خود را مبلغ ۴۰۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته سیمان فارس و خوزستان به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «سشمال» برابر ۱۸۳میلیارد و ۷۷۲میلیون ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۶۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. توکافولاد جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «وتوکا» با سرمایه‌ای برابر ۲۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را برای سال مالی ۸۶ در رقم ۴۲۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
پارس دارو جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد.کابل البرز سوم شد.پیش‌بینی زیان هر سهم «بالبر» مبلغ چهار ریال و سرمایه آن معادل 114میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته تامین ماسه به دست آورد.نگین طبس در جایگاه هشتم ایستاد.«کطبس» با سرمایه 30میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 112 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود.جایگاه نهم این گروه را فارسیت دورود به خود اختصاص داد.سرمایه شرکت «سفارود» معادل 56میلیارد ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 335 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد.سرمایه‌گذاری بوعلی در رده دهم این جدول قرار گرفت.پیش‌بینی سود هر سهم «وبوعلی» در سال جاری 207 ریال و سرمایه آن برابر 800میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. پتروشیمی اراک در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «شاراک» با سرمایه یک‌هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و 134ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که لیزینگ ایران در این گروه هشتم شد. سرمایه «ولیز» برابر 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 387ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. سرمایه‌گذاری صنعت نفت در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «ونفت» برابر 571میلیارد و 229میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 130ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. زامیاد جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه 600میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم یک‌هزار و 193ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
پمپ‌سازی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که خاک چینی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کخاک» سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۱۲۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
تامین ماسه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. داروسازی زهراوی در رده سوم این گروه ایستاد. «دزهراوی» با سرمایه‌ای معادل ۴۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ دو هزار و ۲۴۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» برابر دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۶/ ۶ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس خودرو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خپارس» در سال مالی۸۶ مبلغ ۸۰۱ ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزارو۲۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سیمان تهران به خود اختصاص داد.بانک کارآفرین، در رده سوم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه ۷۰۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۵۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سیمان تهران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه هفتم شد. سرمایه «ونوین» بیش از دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر گروه صنعتی ملی به دست آورد. لاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر ۴۵میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت.«پشاهین» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو‌دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر ۹۷۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم یک هزار و ۲۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس