روزانه
بیشترین بازدهی
پارس‌دارو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که رایان سایپا در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. «ولساپا» سود هرسهم خود را مبلغ ۷۴۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
نگین طبس صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سموم علف‌کش در رده پنجم این گروه ایستاد. «شسم» با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۲هزار و ۴۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بوعلی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» معادل ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را ۴۰۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری بوعلی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «خساپا» مبلغ ۸۸۷ریال و سرمایه آن معادل ۷هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک اقتصاد نوین به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری رنا در رده سوم این گروه ایستاد. «ورنا» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک اقتصاد نوین دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فارسیت دورود در این گروه هفتم شد. سرمایه «سفارود» بیش از ۵۶میلیارد ریال است. «سفارود» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته فروسیلیس به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «سشمال» برابر ۱۸۳میلیارد و ۷۷۲میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. توکافولاد جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «وتوکا» با سرمایه‌ای برابر ۲۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ در رقم ۴۲۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
گالوانیزه فجر سپاهان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. پارس‌دارو دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دپارس» مبلغ دوهزار و 25ریال و سرمایه آن معادل 70میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته لیزینگ غدیر به دست آورد. کربن ایران در جایگاه هفتم ایستاد. «شکربن» با سرمایه 250میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 401ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ومعادن» معادل یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 471ریال پیش‌‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» در سال‌جاری 801ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و 200میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان تهران به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «وکار» با سرمایه 700میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 543 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سیمان تهران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که پتروشیمی اراک در این گروه دهم شد. سرمایه «شاراک» برابر یک هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 134 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «کدما» برابر ده میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 200 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. ایران یاسا جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «پاسا» با سرمایه 20میلیارد ریال سود هر سهم خود را رقم یک هزار و 188 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حق‌تقدم ریخته‌گری تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که پمپ‌سازی ایران در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «تپمپی» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۹۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
داروسازی زهراوی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کاشی سینا در رده سوم این گروه ایستاد. «کساوه» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. «فولاد» برابر ۱۵هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۳۳۶ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بوعلی در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وبوعلی» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۲۰۷ریال و سرمایه آن معادل ۸۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سیمان تهران به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین در رده هفتم این گروه ایستاد. «ونوین» با سرمایه ۲هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۳۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سیمان تهران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بهمن در این گروه هشتم شد. سرمایه «وبهمن» بیش از دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر گروه صنعتی ملی به دست آورد. ورزیران با سرمایه‌ای برابر ۲۰میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. «کورز» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. ایران خودرو دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر ۹۷۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم یک‌هزار و ۲۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس