روزانه
بیشترین بازدهی
نیروکلر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که رایان‌سایپا در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «ولساپا» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۴۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
لیزینگ غدیر صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. آبادگران در رده هفتم این گروه ایستاد. «ثاباد» با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را لیزینگ غدیر به خود اختصاص داد. سرمایه «ولغدیر» معادل ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۲۹۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۸۸۷ریال و سرمایه آن معادل ۷هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سیمان تهران به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده دوم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه‌ای معادل ۷۰۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را ۵۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سیمان تهران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه سوم شد. سرمایه «ومعادن» بیش از یک‌هزارو ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. «ومعادن» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۷۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. گل‌گهر در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «کگل» برابر ۴۴۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ Eایستاد. محورسازان جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را رقم ۶۱۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
گالوانیزه سپاهان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. داروسازی اسوه سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «داسوه» مبلغ 1677ریال و سرمایه آن معادل 36میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته لیزینگ غدیر به دست آورد. نورد و لوله اهواز در جایگاه ششم ایستاد. «فاهواز» با سرمایه 120میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ 2853 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سرمایه‌‌گذاری بوعلی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وبوعلی» معادل 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 207ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال‌جاری 140ریال و سرمایه آن برابر 2هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان تهران به خود اختصاص داد.چادرملو در رده هفتم این گروه ایستاد.شرکت «کچاد» با سرمایه 2هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 616 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سیمان تهران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه سوم شد.سرمایه «وپارس» برابر 5هزار میلیارد ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 402 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد.سیمان بجنورد در جایگاه دوم قرار گرفت.سرمایه «سبجنو» برابر 196میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 484 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد.توکا فولاد جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد.«وتوکا» با سرمایه 200میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 420 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم ریخته‌گری تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که خاک چینی در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «کخاک» سود هرسهم خود را مبلغ ۱۱۲۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
توکافولاد صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. نفت پارس در رده سوم این گروه ایستاد. «شنفت» با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۱۸۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایوا» برابر ۲۶۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۱۴۵۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «خپارس» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۸۰۱ ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سیمان تهران به خود اختصاص داد.رایان سایپا در رده دهم این گروه ایستاد.«ولساپا» با سرمایه ۳۰۰میلیارد ریالی سود هر سهم خود را برابر ۷۴۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سیمان تهران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه سوم شد.سرمایه «فولاد» معادل ۱۵هزار و ۸۵۰میلیون‌ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۳۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر گروه صنعتی ملی به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر ۴۵میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۱۱۹۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس