روزانه
بیشترین بازدهی
داروسازی جابرابن حیان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که سیمان شمال در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «سشمال» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۸۳میلیارد و ۷۷۲میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
حق تقدم کاشی اصفهان صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. بانک پارسیان در رده پنجم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه‌ای معادل ۵۰۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه نهم این گروه را رایان سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «ولساپا» معادل ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۷۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم خسایپا مبلغ ۷۰۰۰میلیارد ریال و سرمایه آن معادل ۸۸۷میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک پارسیان به خود اختصاص داد. کربن ایران در رده دهم این گروه ایستاد. «شکربن» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که سرمایه‌گذاری صنعت و معدن در این گروه دهم شد. سرمایه «وصنعت» بیش از یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. «وصنعت» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته سیمان بجنورد به دست آورد. فروسیلیس در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فروس» برابر ۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران خودرو دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر ۹۷۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۱۲۱۶ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
خاک چینی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. گروه صنعتی ملی دوم شد. پیش‌‌بینی سود هر سهم «وملی» مبلغ 2ریال و سرمایه آن معادل 247میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته داروسازی زهراوی به دست آورد. کاشی سینا در جایگاه سوم ایستاد. «کساوه» با سرمایه 121میلیارد و 500میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 333ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فولاد» معادل 15میلیارد و 800میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 336ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک کارآفرین در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وکار» در سال‌جاری 543ریال و سرمایه آن برابر 700میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک پارسیان به خود اختصاص داد. ورزیران در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «کورز» با سرمایه 20میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 205ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که محورسازان در این گروه سوم شد. سرمایه «خوساز» برابر 150میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 610ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. سولیران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فسلیر» برابر 24میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 47ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. رادیاتور ایران جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «ختور» با سرمایه 70میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 334ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم ریخته‌گری تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که پمپ‌سازی ایران در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «تیمپی» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۹۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
توکا فولاد صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. نفت پارس در رده سوم این گروه ایستاد. «شنفت» با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» برابر یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۴۷۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «و بهمن» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۱۴۰ریال و سرمایه آن معادل ۲۰۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سایپا به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده ششم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه ۴۴۰میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۱۹۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مهرکام در این گروه هشتم شد. سرمایه «خمهر» بیش از ۵۵۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۵۳۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/ E را در سی روز اخیر گروه صنعتی ملی به دست آورد. سیمان بجنورد با سرمایه‌ای برابر ۱۹۶میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۴۸۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. زامیاد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم ۱۱۹۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس