روزانه

بیشترین بازدهی
لیزینگ غدیر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که آذریت در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «ساذری» سود هر سهم خود را مبلغ 3107ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 6میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
گروه صنعتی بارز صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. ملی سرب و روی ایران در رده ششم این گروه ایستاد. «فسرب» با سرمایه‌ای معادل 92میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 584ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هشتم این گروه را پارس خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس» معادل یک‌هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 694ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی اراک در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شاراک» مبلغ 1134ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و 200میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سایپا به خود اختصاص داد. چادرملو در رده ششم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه‌ای معادل 2هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 616ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بهمن در این گروه دهم شد. سرمایه «وبهمن» 2هزار میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 140ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را روز گذشته ورزیران به دست آورد. سیمان فارس و خوزستان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «سفارس» برابر 3600میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 204ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر 105میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی 86 رقم 820ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین بازدهی
حق تقدم ریخته‌گری تراکتورسازی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از‌آن خود کرد. لیزینگ غدیر در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «ولغدر» مبلغ 294ریال و سرمایه آن معادل 300میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سرمایه‌‌گذاری غدیر به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه دوم ایستاد. «کدما» با سرمایه 10میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 200ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را پتروشیمی اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «شصفها» معادل 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1118 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست ‌آورد. سرمایه‌‌گذاری غدیر در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وغدیر» در سال‌جاری 394ریال و سرمایه آن برابر 6075میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سایپا به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «ومعادن» با سرمایه 1262میلیارد و 250میلیون ریال سود هر سهم خود را مبلغ 471 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که رایان سایپا در این گروه چهارم شد. سرمایه «ولساپا» برابر 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 740 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. ورزیران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کورز» برابر 20میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 205 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریال سود هر سهم خود را رقم 1130 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حق‌تقدم ریخته‌گری تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که حق‌تقدم داروسازی امین در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دامین» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق‌تقدم کابل البرز صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. توکا فولاد در رده سوم این گروه ایستاد. «وتوکا» با سرمایه‌ای معادل ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» برابر ۷هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۸۷ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وپارس» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۴۰۲ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده دوم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۳۳۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه دوم شد. سرمایه «فملی» بیش از ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۷۵۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/ E را در سی روز اخیر پلاستیک شاهین به دست آورد. سولیران با سرمایه‌ای برابر ۲۴میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۴۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. زامیاد جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم ۱۱۹۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس