روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم ریخته‌گری تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که تکین‌کو در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «رتکو» سود هرسهم خود را مبلغ ۱۸۴۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
سرمایه‌گذاری غدیر صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. معدنی دماوند در رده پنجم این گروه ایستاد. «کدما» با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» معادل ۱۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را ۴۷۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی اراک در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «شاراک» مبلغ ۱۱۳۴ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سایپا به خود اختصاص داد. پتروشیمی اصفهان در رده هفتم این گروه ایستاد. «شصفها» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۱۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که پارس‌خودرو در این گروه ششم شد. سرمایه «خپارس» بیش از ۱۲۰۰میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۹۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سیمان فارس و خوزستان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «سفارس» برابر ۳۶۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. صنعتی نیرومحرکه جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «فمحرکه» با سرمایه‌ای برابر ۱۷۰میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ در رقم ۶۲۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم ریخته‌گری تراکتورسازی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. زامیاد عنوان دوم این گروه شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خزامیا» مبلغ 1193ریال و سرمایه آن معادل 600میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سرمایه‌گذاری غدیر به دست آورد. سیمان دورود در جایگاه دوم ایستاد. «سدور» با سرمایه 49میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1586ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وپارس» معادل پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 402ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد مبارکه اصفهان در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فولاد» در سال‌جاری 336ریال و سرمایه آن برابر 15800میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سایپا در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «خساپا» با سرمایه هفت هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 887ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌‌شده را به دست آورد که رینگ مشهد در این گروه چهارم شد. سرمایه «خرینگ» برابر 104میلیارد و 75میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 349ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 175ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو در صدر جدول کمترین نسبت P/ Eایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1130ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم ریخته‌گری تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که حق تقدم داروسازی امین در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دامین» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق تقدم کابل البرز صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کابل البرز در رده دوم این گروه ایستاد. «بالبر» با سرمایه‌ای معادل ۱۱۴میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر پنج‌هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۷۵۴ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وبهمن» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۱۴۰ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. گل گهر در رده سوم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه ۴۴۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۱۷۶۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان داراب در این گروه چهارم شد. سرمایه «ساراب» بیش از ۲۴۹میلیارد و ۶۰۶میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پلاستیک شاهین به دست آورد. سیمان ایلام با سرمایه‌ای برابر ۱۹۹میلیارد و ۹۲۴میلیون ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. محورسازان جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس