بیشترین بازدهی هفتگی
حق تقدم ریخته‌گری تراکتورسازی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد.رینگ مشهد چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خرینگ» 349ریال و سرمایه آن بالغ بر 104میلیارد و 75میلیون ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
حق تقدم ریخته‌گری تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که آذریت در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت.«ساذری» سود هر سهم خود را 3107ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر 6میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت چادرملو به خود اختصاص داد.تایدواتر خاورمیانه در رده ششم این گروه ایستاد. «حتاید» با سرمایه 216میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1460ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
لوله و تجهیزات سدید در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. بین‌المللی پارس چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شپارس» 2721ریال و سرمایه آن بالغ بر 5میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را رایان سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «وساپا» بالغ بر 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 740ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سایپا در رده چهارم این گروه ایستاد. «خساپا» با سرمایه 7000میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 887 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که رایان‌سایپا در این گروه نهم شد. سرمایه «ولساپا» بالغ‌بر 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 740ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را پلاستیک شاهین به دست آورد.سیمان ایلام در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «سیلام» بالغ بر 199میلیارد و 924میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 458 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری سیمان دورود به دست آورد.کابل باختر در جایگاه سوم ایستاد. باختر با سرمایه 3میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1500ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
حق تقدم کابل البرز صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. پتروشیمی اصفهان در رده نهم این گروه ایستاد.«شصفها» با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1118ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
سیمان دورود هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد.تراکتورسازی چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «تایرا» 1255ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 262میلیارد و 500میلیون ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت حق‌تقدم ریخته‌گری تراکتورسازی ارزان‌ترین سهم بود. توسعه صنعتی در جایگاه سوم این گروه ایستاد. «وتوصا» با سرمایه 755میلیارد و 40میلیون ریال، سود هر سهم خود را 190ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال‌جاری 140ریال و سرمایه آن بالغ بر 2000میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
سرمایه‌گذاری بیمه هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که آلومراد در این گروه هفتم شد. سرمایه «فمراد» بالغ بر 10میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 1928 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته خوراک دام پارس در جدول کمترین سهام معامله‌شده اول شد. جایگاه چهارم این گروه را داروسازی داملران به خود اختصاص داد. «ددام» با سرمایه 17میلیارد و 700 میلیون ریال، سود هر سهم خود را 2073ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو درصدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد.محورسازان جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه 150 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 160 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس