روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم کاشی اصفهان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که زامیاد در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت خزامیا سود هرسهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۱۹۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶۰۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
فرومولیبدن کرمان صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. رادیاتور ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «ختور» با سرمایه‌ای معادل ۷۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۳۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را فولادمبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه «فولاد» معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را ۳۳۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس خودرو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «خپارس» مبلغ ۶۹۴ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز چادرملو به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده دوم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۷۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که چادرملو در این گروه چهارم شد. سرمایه «کچاد» بیش از دو هزار میلیارد ریال است. «کچاد» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. آبادگران در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «ثاباد» برابر ۱۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۶ در رقم ۸۲۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم ریخته‌گری تراکتورسازی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. لیزینگ ایران هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ولیز» مبلغ 350ریال و سرمایه آن معادل 300میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته پگاه اصفهان به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه پنجم ایستاد. فوکا» با سرمایه یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 175ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «تایرا» معادل 262میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم یک‌هزار و 255ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مهرکام در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خمهر» در سال 86، 536ریال و سرمایه آن برابر 552میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر حق تقدم چادرملو به خود اختصاص داد.مس ایران در رده دهم این گروه ایستاد.شرکت «فملی» با سرمایه پنج هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال سود هر سهم خود را مبلغ 754 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بهمن در این گروه پنجم شد.سرمایه «وبهمن» برابر دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 140 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد.سیمان فارس و خوزستان در جایگاه سوم قرار گرفت.سرمایه «سفارس» برابر سه هزارو 600 میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 204 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد.توکا فولاد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «وتوکا» با سرمایه سه هزار و 600میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 204 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم داروسازی امین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که کربن ایران در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «شکربن» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق تقدم کابل البرز صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. توسعه صنعتی در رده هشتم این گروه ایستاد. «وتوصا» با سرمایه‌ای معادل ۷۵۵میلیارد و ۴۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» برابر پنج هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۳۸۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولادمبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو دیزل در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خاور» در سال مالی ۸۵ مبلغ یک هزار و ۱۰۰ریال و سرمایه آن معادل ۹۷۲میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد.گل‌گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه ۴۴۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر یک هزارو۷۶۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولادمبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه دهم شد. سرمایه «ونوین» بیش از دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۸۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پلاستیک شاهین به دست آورد. سولیران با سرمایه‌ای برابر ۲۴میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. «فسلیر» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. محورسازان جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس