گرانترین سهم
باما در سال‌جاری عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر در این گروه ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» یک‌هزار و 768ریال و سرمایه آن بالغ بر 440میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در سال جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خساپا» بالغ بر هفت‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم سال مالی 86 را 887ریال پیش‌‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم
بانک پارسیان پرمعامله‌ترین سهم در سال جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ومعادن» بالغ بر یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم سال مالی 86 را 471ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سال جاری سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. چادرملو در رده دوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال سود هر سهم سال مالی 86 را 616 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان سال پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه دوم شد. سرمایه «وغدیر» بالغ بر پنج‌هزار و 62میلیارد و 500میلیون‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 473ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/‌E را در سال جاری سوپر رنگ به دست آورد. پارس الکتریک در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه شرکت «لپارس» بالغ بر 300میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را دو ریال پیش‌بینی کرده است.

ارزانترین سهم
در سال 85 پارسیلون ارزان‌ترین سهم بود. آزمایش در جایگاه سوم این گروه ایستاد. «لازما» با سرمایه 217میلیارد و 500میلیون ریال، سود هر سهم خود را 273ریال پیش‌بینی کرده است.

کم‌طرفدارترین سهم
حق تقدم شیشه همدان جایگاه اول کم‌طرفدارترین سهم را به دست آورد. مقره‌سازی در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کمقره» در سال‌جاری 263ریال و سرمایه آن بالغ بر 25میلیارد ریال است.

کم معامله ترین سهم
مقره‌سازی جایگاه اول کم‌معامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌پامچال در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌‌بینی سود هر سهم «شپمچا» در سال‌جاری 230ریال و سرمایه آن بالغ بر ده‌میلیارد و 500میلیون ریال است.

کمترین ارزش معامله
تولیدی تیزرو سال جاری در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که تولیدی تهران در این گروه دوم شد. سرمایه «پتولی» بالغ بر 70میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را هفت ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین سهام معامله شده
سال‌جاری پشم شیشه در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دوم این گروه را تولیدی تیزرو به خود اختصاص داد.شرکت «ختیز» با سرمایه 46میلیارد و 550میلون ریال، سود هر سهم خود را 107ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین نسبت P/E
رادیاتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/‌E ایستاد. آبگینه جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «کابگن» با سرمایه 60میلیارد ریال سود هر سهم خود را 542 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

اولین های بورس- سالانه

اولین های بورس- سالانه

اولین های بورس- سالانه