روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم ریخته‌گری تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که بهنوش در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غبهنوش» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۶۳۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۱میلیارد و ۱۵۲میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
حق تقدم کاشی اصفهان صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سیمان اصفهان در رده دوم این گروه ایستاد. «سصفها» با سرمایه‌ای معادل ۷۶میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۰۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را نورد لوله اهواز به خود اختصاص داد. سرمایه «فاهواز» معادل ۱۲۰میلیارد ریال است. این شرکت زیان هر سهم خود را ۲۸۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز بانک پارسیان جایگاه پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری غدیر در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وغدیر» مبلغ ۳۷۳ریال و سرمایه آن معادل پنج‌هزارو ۶۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سیمان فارس و خوزستان به خود اختصاص داد.بانک اقتصاد نوین در رده دوم این گروه ایستاد.«ونوین» با سرمایه‌ای معادل دوهزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را ۳۸۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سیمان فارس و خوزستان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که الکتریک شرق در این گروه چهارم شد.سرمایه «خشرق» بیش از ۱۰۵میلیارد ریال است.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/ E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته فارسیت اهواز به دست آورد.آبادگران ایران در جایگاه دوم قرار گرفت.سرمایه «ثاباد» برابر ۱۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد.محورسازان جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد.«خوساز» با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰میلیارد ریال و پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۵ رقم ۶۱۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
هپکو جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سایپا آذین در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خاذین» مبلغ 568ریال و سرمایه آن معادل یکصد میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم کاشی اصفهان به دست آورد.حق تقدم سیمان ارومیه در جایگاه دوم ایستاد. «ساروم» با سرمایه 233میلیارد و 574میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 749ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد.سرمایه شرکت «خودرو» معادل 4500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1204ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده دوم این جدول قرار گرفت.پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال‌جاری 140ریال و سرمایه آن برابر دو هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک پارسیان به خود اختصاص داد. ملی سرب و روی ایران در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «فسرب» با سرمایه 92میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 584ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان فارس و خوزستان در این گروه دوم شد. سرمایه «سفارس» برابر 3600میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 204ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. تکنوتار در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر 33میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 434ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران یاسا جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «یاسا» با سرمایه 20میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1188ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی تکنوتار در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که صنعتی سپاهان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فسپا» سود هرسهم خود را مبلغ 653ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌صد میلیارد ریال است.

7

کمترین بازدهی
حق تقدم ایران تایر صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. دوده صنعتی در رده دوم این گروه ایستاد. «شدوص» با سرمایه‌ای معادل 60میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 786ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را پارس خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس» برابر یک‌هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل 694ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مهرکام در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «خمهر» در سال مالی 86 مبلغ 536ریال و سرمایه آن معادل 552میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. هپکو در رده دوم این گروه ایستاد. «تپکو» با سرمایه 331میلیارد و 500میلیون ریالی، سود هر سهم خود را برابر 300ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مس ایران در این گوره چهارم شد. سرمایه «فملی» بیش از 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 922ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر 45میلیارد و 220میلیون ریال «پشاهین» در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 18ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر 600میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 510ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس