روزانه

بیشترین بازدهی
داروسازی اکسیر دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که ایران‌ارقام در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «مرقام» سود هر سهم سال جاری را 635ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از 50میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
کمک‌فنر ایندامین سایپا روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. کارخانجات داروپخش در رده سوم این گروه ایستاد. «دارو» با سرمایه‌ای معادل یکصد میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را 1481ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
ایران‌خودرو پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را تکنوتار به خود اختصاص داد. سرمایه «تکنو» معادل 33میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 434ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز ایران‌خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو دیزل در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خاور» مبلغ 1100ریال و سرمایه آن معادل 972میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز تکنوتار به خود اختصاص داد. پارس خودرو در رده چهارم این گروه ایستاد. «خپارس» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 694 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری ملی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ساختمان در این گروه نهم شد. سرمایه «وساخت» بیش از 880میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 300ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته فولادکاویان به دست آورد. آبادگران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه تاباد برابر 150میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 208 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کمک فنر ایندامین سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. محورسازان جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه‌ای برابر یکصد و 50میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی 85 رقم 610 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین بازدهی
معادن و فلزات جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. داروسازی داملران در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «ددام» مبلغ 2073ریال و سرمایه آن معادل 17میلیارد و 700میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم ایران‌تایر به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملی در جایگاه دوم ایستاد. «ونیکی» با سرمایه دوهزار و 900میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 201ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
ایران‌خودرو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وپارس» معادل پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 381ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
ایران‌خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌‌گذاری غدیر دررده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وغدیر» در سال‌جاری 373ریال و سرمایه آن برابر پنج‌هزار و 62میلیارد و 500میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد.سایپا در رده پنجم این گروه ایستاد.شرکت «خساپا» با سرمایه پنج هزار و 250میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 1162 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه نهم شد.سرمایه «ومعادن» برابر یک هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 471 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد.فارسیت اهواز در جایگاه سوم قرار گرفت.سرمایه «سفاسیت» برابر 30میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 72 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کمک فنر ایندامین سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد.قطعات اتومبیل ایران جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد.«ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 1130 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه

بیشترین بازدهی
تکنوتار در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که صنعتی سپاهان در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «فسپا» سود هرسهم خود را مبلغ 653ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 100میلیارد ریال است.

7

کمترین بازدهی
حق تقدم ایران تایر صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کاشی نیلو در رده دوم این گروه ایستاد. «کنیلو» با سرمایه‌ای معادل 104میلیارد و 318میلیون ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 219ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» برابر 2000میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل 616ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مهرکام در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «خمهر» در سال مالی 85 مبلغ 406ریال و سرمایه آن معادل 552میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. مس ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریالی، سود هر سهم خود را برابر 922ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که هپکو در این گروه سوم شد. سرمایه هپکو بیش از 331میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 300ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. کاشی الوند با سرمایه‌ای برابر 250میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 72ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. کمک‌فنر ایندامین سایپا جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکمک» با سرمایه‌ای برابر 13میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 616ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس