گروه بورس - آبونمان سایت تحلیلی بورس‌نگر از اول فروردین ۱۳۸۶ افزایش خواهد یافت.

بنابر آخرین تصمیم شرکت تدبیرگر سهام پارسه، قیمت محصولات این شرکت در سال آینده افزایش خواهد یافت. شمار قابل‌توجهی از مدیران شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای و سرمایه‌گذاری همواره از بهای ارزان آبونمان سایت تحلیلی بورس‌نگر گله‌مند هستند، زیرا به اعتقاد این گروه از همکاران، پایین بودن قیمت، امکان‌ رقابت را از آن سلب می‌کند. اگرچه این داوری در حوزه مدیریت و اقتصاد رسانه قابل تامل و پاسخگویی است.

این در حالی است که موسسه تدبیرگر سهام پارسه با توجه به سایر فعالیت‌های تخصصی (ارائه تحلیل‌های تخصصی برای موسسات مالی و سرمایه‌گذاری)، همچنین ارائه سیستم نوین برون‌سپاری (استفاده از کارشناسان متعدد به طور پاره‌وقت) و سایر فعالیت‌های مرتبط، هزینه‌های خود را به شدت کاهش داده است. موارد یاد شده می‌تواند، پایین بودن قیمت محصولات شرکت تدبیرگر سهام پارسه را توجیه کند.

به همین دلیل موسسه تدبیرگر سهام پارسه در سال آینده تلاش خواهد کرد که با تهیه و عرضه مطالب جدید و افزودن‌بر کیفیت مطالب و گزارش‌های تحلیلی، افزایش قیمت را برای مشتریان و سرمایه‌گذاران قابل هضم کند. گروه تحلیلی بورس‌نگر به همراه سایر قسمت‌ها (پشتیبانی، فروش، ...) همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان خواهند بود.

پشتیبانی سایت بورس‌نگر برای دسترسی راحت‌تر مشتریان و کاربران، به اخبار و گزارش‌های تحلیلی، امکانی فراهم آورده است که کاربران، تنها با وارد کردن نماد یک شرکت، به کلیه اخبار و گزارش‌های تحلیلی شرکت مربوطه دسترسی داشته باشند.

شما با مطالعه‌ گزارش تحلیلی هر شرکت می‌توانید سایر گزارشات و مطالب مرتبط با همان شرکت را در قسمت مطالب مرتبط (سمت چپ پایین متن هر گزارش یا خبر) دریافت کنید. مطالعه سایر اخبار مرتبط مانند تحلیل‌های تکنیکی، تحلیل‌های بنیادی، تحلیل اطلاعیه و سایر گزارش‌ها و اخبار مربوطه، می‌تواند سرمایه‌گذاران را در اتخاذ تصمیم مناسب یاری رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به آدرس وب‌سایت این شرکت www.boursenegar.com مراجعه کنید.