بیشترین بازدهی هفتگی
داروسازی داملران جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. حق تقدم چادرملو دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» 616ریال و سرمایه آن معادل دوهزارمیلیارد ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
تکنوتار در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که پارس خودرو در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «خپارس» سود هر سهم خود را 694ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌هزار و 200میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت لوله و تجهیزات سدید به خود اختصاص داد. سموم علف‌کش در رده ششم این گروه ایستاد. «شسم» با سرمایه ده میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم دو هزار و 458ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
سیمان قاین در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. سیمان اردبیل سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ساربیل» یک هزار و 333ریال و سرمایه آن معادل 70میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
ایران خودرو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را پتروشیمی اراک به خود اختصاص داد. سرمایه «شاراک» برابر رقم یک‌هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم سال مالی 86 را مبلغ یک‌هزار و 134ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. مارگارین در رده چهارم این گروه ایستاد. «غمارگ» با سرمایه 120میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 330ریال پیش‌‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه هفتم شد. سرمایه «وپارس» معادل پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 381ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E در هفته گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سیمان خزر در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «سخزر» برابر 90میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم سال مالی 86 را مبلغ 797ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری حق تقدم ایران تایر به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه دوم ایستاد. «سشمال» با سرمایه 183میلیارد و 772ریال سود هر سهم سال مالی 86 را 616ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
حق تقدم ایران تایر صدرنشین کمترین بازدهی ماهانه شد. نگین طبس در رده دوم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه 30میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 955ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
حق‌تقدم ایران‌تایر هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. سرمایه‌گذاری شاهد سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ثشاهد» برای سال‌مالی 86 مبلغ 355ریال و سرمایه آن برابر رقم 721میلیارد و 600میلیون ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت سرمایه‌گذاری بوعلی ارزان‌ترین سهم بود. کنتورسازی ایران در جایگاه هشتم این گروه ایستاد. «آکنتور» با سرمایه 105میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 109ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
ایران خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تکنوتار در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «تکنو» در سال‌جاری 434ریال و سرمایه آن برابر 33میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
لیزینگ صنعت و معدن هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که گرجی در این گروه سوم شد. سرمایه «غگرجی» برابر ده‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 133ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته لیزینگ صنعت و معدن در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دهم این گروه را پگاه خراسان به خود اختصاص داد. «غشصفا» با سرمایه 84میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 351ریال پیش‌‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. کمک فنر ایندامین سایپا جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکمک‌» با سرمایه 13میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم یک‌هزار و 30ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس