روزانه
بیشترین بازدهی
حق‌تقدم چادرملو دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که لوله و تجهیزات سدید در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «فسدید» سود هر سهم سال جاری را سه هزار و ۲۵۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۳۲میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
سیمان شمال روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سیمان خزر در رده دوم این گروه ایستاد. «سخزر» با سرمایه‌ای معادل ۹۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را ۷۹۷ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را ایران‌خودرو دیزل به خود اختصاص داد. سرمایه «خاور» معادل ۹۷۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را یک هزار و ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری غدیر جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم کچاد مبلغ ۶۱۶ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سایپا به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده دوم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه‌ای معادل پنج هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه دوم شد. سرمایه «خساپا» بیش از پنج هزار و ۲۵۰میلیارد ریال است. «خساپا» سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۱۶۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته فولادکاویان به دست آورد. آبادگران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «ثاباد» برابر ۱۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. ایران خودرو جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خودرو» با سرمایه‌ای برابر چهار هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۵ در رقم یک‌هزار و ۲۰۴ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
تکنوتار جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. لوله و ماشین‌سازی ایران سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فلوله» مبلغ 508ریال و سرمایه آن معادل 135میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته دوده صنعتی به دست آورد. چینی ایران در جایگاه چهارم ایستاد. چینی ایران با سرمایه 168میلیارد و 600میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 238ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
ایران‌خودرو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را پتروشیمی اراک به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «شاراک» معادل یک هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم یک هزار و 134ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
ایران‌خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری غدیر در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وغدیر» در سال جاری 373ریال و سرمایه آن برابر پنج هزار و 62میلیارد و 500میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد کاویان به خود اختصاص داد. مارگارین در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت مارگارین با سرمایه 120میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 330 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد کاویان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه ششم شد. سرمایه «ونوین» برابر دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 388 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. سیمان اردبیل در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «ساربیل» برابر 70میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1333ریال پیش‌‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. گروه بهمن جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه سه‌هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 442ریال پیش‌‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
تکنوتار در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که ملی سرب و روی در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «فسرب» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۹۲میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
نگین طبس صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کاشی نیلو در رده سوم این گروه ایستاد. «کنیلو» با سرمایه‌ای معادل ۱۰۴میلیارد و ۳۱۸میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را پارس‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس» برابر یک‌میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۶۹۴ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مهرکام در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت مهرکام در سال مالی ۸۵ مبلغ ۴۰۶ریال و سرمایه آن معادل ۵۵۲میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. هپکو در رده دوم این گروه ایستاد. «تپکو» با سرمایه ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد کاویان در این گروه چهارم شد. سرمایه «فوکا» بیش از ۱۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۷۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. گالوانیزه سپاهان با سرمایه‌ای برابر ۲۸۶میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. «فجر» سود هرسهم خود را مبلغ ۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کمک فنر ایندامین سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. محورسازان جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم ۶۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس