روزانه
بیشترین بازدهی
داروسازی کوثر دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که نورد و لوله اهواز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «فاهواز» زیان هر سهم سال‌جاری را مبلغ دو هزار و ۸۵۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۱۲۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
سرمایه‌گذاری شاهد روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. کابل‌باختر در رده پنجم این گروه ایستاد. «باختر» با سرمایه‌ای معادل سه میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۵۰۰ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
ایران‌خودرو پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. سرمایه «وغدیر» معادل پنج‌هزار و ۶۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۷۳ریال پیش‌بینی کرده است

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری غدیر جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» مبلغ ۶۱۶ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز تکنوتار به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین در رده سوم این گروه ایستاد. «ونوین» با سرمایه‌ای معادل دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک اقتصاد نوین دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه دوم شد. سرمایه «وکار» بیش از ۷۰۰میلیارد ریال است. «وکار» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. تکنوتار در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه تکنو برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۵ در رقم ۷۸۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
تکنوتار جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. ملی سرب و روی ایران دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فسرب» مبلغ 584ریال و سرمایه آن معادل 92میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته دوده صنعتی به دست آورد. مس شهیدباهنر در جایگاه نهم ایستاد. «فباهنر» با سرمایه 225میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 725ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
ایران‌خودرو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خساپا» معادل پنج‌هزار و 250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم یک‌هزار و 162ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
ایران خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وپارس» در سال‌جاری 38ریال و سرمایه آن برابر 5هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر هپکو به خود اختصاص داد. مهرکام در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 406ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
هپکو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بین‌المللی توسعه ساختمان در این گروه هشتم شد. سرمایه «ثاخت» برابر یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 601ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. گالوانیزه سپاهان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فجر» برابر 286میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 31ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. گروه بهمن جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. خبهمن» با سرمایه 3هزار و 200میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم 442ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
تکنوتار در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که صنعتی سپاهان در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «فسپا» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۵۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یکصد میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
سیمان ارومیه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. نگین طبس در رده سوم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۹۹۵ریال پیش‌‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی‌روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» برابر ۲۶۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌‌بینی سود هر سهم خود را معادل یک‌هزار و ۲۵۵ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو دیزل در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌‌بینی سود هر سهم شرکت «خاور» در سال مالی ۸۵ مبلغ یک‌هزار و ۱۰۰ریال و سرمایه آن معادل ۹۷۲میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. هپکو در رده دوم این گروه ایستاد. «تپکو» با سرمایه ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر ۳۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سیمان صوفیان در این گروه نهم شد. سرمایه «سصوفی» بیش از ۲۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل یک هزار و ۱۳۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. سیمان بجنورد با سرمایه‌ای برابر ۱۹۶میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کمک فنر ایندامین سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سیمان شمال جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «سشمال» با سرمایه‌‌ای برابر ۱۸۳میلیارد و ۷۷۲میلیون ریال سود هر سهم خود را رقم ۶۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس