روزانه

بیشترین بازدهی
تکنوتار دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که داروسازی امین در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. «دامین» سود هر سهم سال‌جاری را 494ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از 50میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
دوده صنعتی روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. کابل باختر در رده نهم این گروه ایستاد. «باختر» با سرمایه‌ای معادل 3میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را مبلغ 1500ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
ایران خودرو پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را تکنوتار به خود اختصاص داد. سرمایه «تکنو» معادل 33میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 343ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز ایران خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فارسیت دورود در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «سفارود» مبلغ 472ریال و سرمایه آن معادل 56میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پتروشیمی اراک به خود اختصاص داد. تولی‌پرس در رده هشتم این گروه ایستاد. «شتولی» با سرمایه‌ای معادل 50میلیارد ریال، سود هرسهم خود را 1518ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پارس‌خودرو دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان فارس و خوزستان در این گروه دهم شد. سرمایه «سفارس» بیش از 3600میلیارد ریال است. «سفارس» سود هرسهم خود را مبلغ 204ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته تکنوتار به دست آورد. آبادگران در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «ثاباد» برابر 150میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 208ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز چینی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. محورسازان جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه‌ای برابر 150میلیارد ریال،‌ پیش‌بینی سود هرسهم خود را برای سال مالی 85 در رقم 610ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین بازدهی
تکنوتار جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. چادرملو چهارم شد. پیش‌‌بینی سود هر سهم «کچاد» مبلغ 616ریال و سرمایه آن معادل 2000میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته دوده صنعتی به دست آورد. پتروشیمی اراک در جایگاه دوم ایستاد. «شاراک» با سرمایه یک‌هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1134ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
ایران‌خودرو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت خساپا معادل پنج‌هزار و 250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1162ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
ایران‌خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مهرکام در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خمهر» در سال‌جاری 406ریال و سرمایه آن برابر 552میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر هپکو به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده دوم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه پنج هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 381 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
هپکو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران‌خودرو دیزل در این گروه هشتم شد. سرمایه «خاور» برابر 972میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1100 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته سولیران به دست آورد. سیمان مازندران در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «سمازن» برابر 273میلیارد و 996میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 578 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
چینی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه یک‌صد و 20میلیارد ریال سود هر سهم خود را رقم 1130 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه

بیشترین بازدهی
تکنوتار در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که صنعتی سپاهان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فسپا» سود هر سهم خود را مبلغ 653 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یکصد میلیارد ریال است.

7

کمترین بازدهی
سیمان ارومیه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. نگین طبس در رده سوم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه‌ای معادل 30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 995 ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را پارس‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس» برابر یک هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 694 ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران خودرو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خودرو» در سال مالی 85 مبلغ یک‌هزار و 204 ریال و سرمایه آن معادل 4هزار و 500میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. هپکو در رده دوم این گروه ایستاد. «تپکو» با سرمایه 331میلیارد و 500میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر رقم 300ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده‌ را به دست آورد که سیما داراب در این گروه چهارم شد. سرمایه «ساراب» بیش از 249میلیارد و 606میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 304ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. پلاستیک شاهین سرمایه‌ای برابر 450میلیارد و 220میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 18ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
چینی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سیمان شمال جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «سشمال» با سرمایه‌ای برابر 183میلیارد و 772میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 616ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس