روزانه
بیشترین بازدهی
حق‌تقدم چادرملو دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که فارسیت اهواز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «سفاسیت» سود هر سهم سال جاری را ۷۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۳۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
فرآوری مواد معدنی روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. تایدواتر خاورمیانه در رده دوم این گروه ایستاد. «حتاید» با سرمایه‌ای معادل ۲۱۶میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را ۱۴۶۰ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه ششم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» معادل ۵۲۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۱۶۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» مبلغ ۶۹۴ریال و سرمایه آن معادل ۱۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. ایران‌خودرو در رده سوم این گروه ایستاد.«خاور» با سرمایه‌ای معادل ۹۷۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که لیزینگ ایران در این گروه نهم شد.سرمایه «ولیز» بیش از ۳۰۰میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته گالوانیزه سپاهان به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت.سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. محورسازان جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد.«خوساز» با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۵ رقم ۶۱۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم چادرملو جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. البرز دارو در این گروه چهارم شد. پیش‌‌بینی سود هر سهم شرکت مبلغ 1889ریال و سرمایه آن معادل 16میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته کاشی الوند به دست آورد. فرآوری مواد معدنی در جایگاه دوم ایستاد. «کلوند» با سرمایه 250میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 72 ریال پیش‌‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خودرو» معادل 4500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1204ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. هپکو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌‌بینی سود هر سهم هپکو در سال‌جاری 300ریال و سرمایه آن برابر 331میلیارد و 500میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد.تراکتورسازی در رده دوم این گروه ایستاد.شرکت «تایرا» با سرمایه 262میلیارد و 500میلیون ریال سود هر سهم خود را مبلغ 1255 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه دوم شد.سرمایه «وکار» برابر 700میلیارد ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 543 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد.گالوانیزه سپاهان در جایگاه دوم قرار گرفت.سرمایه «فجر» برابر 286میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 31 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کمک فنر ایندامین سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد.قطعات اتومبیل ایران جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد.«ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 1130 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
بانک اقتصاد نوین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که شیمیایی فارس در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شفارس» سود هرسهم خود را مبلغ ۲۲۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۳میلیارد و ۶۲۲میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
سیمان ارومیه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. نگین طبس در رده سوم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۹۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» برابر پنج هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۳۸۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «ومعادن» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۴۹۱ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. سیمان صوفیان در رده سوم این گروه ایستاد. «سصوفی» با سرمایه ۲۵۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۱۱۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری پتروشیمی در این گروه هشتم شد. سرمایه «وپترو» بیش از یک‌هزار و ۸۲۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۲۱۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. گل‌گهر با سرمایه‌ای برابر ۴۴۰میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. «کگل» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۶۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سیمان شمال جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «سشمال» با سرمایه‌ای برابر ۱۸۳میلیارد و ۷۷۲میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۵۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس

اولین‌‌های بورس