بیشترین بازدهی هفتگی
رده نخست بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم چادرملو به دست آورد. بین‌‌المللی پارس در جایگاه سوم ایستاد. «شپارس» با سرمایه 5میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2721ریال پیش‌‌بینی کرده است.

بیشترین بازدهی ماهانه
بانک اقتصاد نوین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که فولاد کاویان در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. «فوکا» سود هر سهم خود را 153 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 100میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت بین‌المللی پارس به خود اختصاص داد. جوشکاب یزد در رده پنجم این گروه ایستاد. «بکاب» با سرمایه 7میلیارد و 700میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم 1805 ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
باما در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. فرآوری موادمعدنی دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فرآور» 11272ریال و سرمایه آن بالغ بر 16میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» معادل 5000میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 381ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. هپکو در رده هشتم این گروه ایستاد. «تپکو» با سرمایه 331میلیارد و 500میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 300ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه سوم شد. سرمایه «تایرا» معادل 262میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را 1255ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. کاشی الوند در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «کلوند» برابر 250میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 72ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
کاشی الوند جایگاه اول جدول کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. بانک کارآفرین سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وکار» مبلغ 543ریال و سرمایه آن معادل 700میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی ماهانه
سیمان ارومیه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. نگین طبس در رده سوم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه 30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 995 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
فرآوری موادمعدنی هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. تکین‌کو هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «رتکو» 1754 ریال و سرمایه آن معادل 10میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت سرمایه‌گذاری بوعلی ارزان‌ترین سهم بود. سرمایه‌گذاری بیمه در جایگاه دهم این گروه ایستاد. «وبیمه» با سرمایه 750میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 152ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم خساپا در سال‌جاری 1162ریال و سرمایه آن برابر 5هزار و 250میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
کاشی نیلو در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که دارویی لقمان در این گروه سوم شد. سرمایه «دلقما» 25میلیارد و 200میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 903ریال پیش‌‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته کالسیمین در جدول کمترین سهام معامله‌شده اول شد. جایگاه سوم این گروه را باما به خود اختصاص داد. «کاما» با سرمایه 49میلیارد و 536میلیون ریال، سود هرسهم خود را 7094ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کمک فنر ایندامین سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. جایگاه دوم این گروه را قطعات اتومبیل ایران از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1130ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس