روزانه
بیشترین درصد افزایش
سرمایه گذاری ایران خودرو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که پارس خودرو در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. «خپارس» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۲ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲ هزار میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
کنتورسازی ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. شیشه همدان در رده هشتم این گروه ایستاد. «کهمدا» با سرمایه‌ای معادل ۱۹۲ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روزگذشته حق تقدم ماشین‌سازی اراک پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. رایان سایپا در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به‌دست ‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۸۳۲ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. پتروشیمی آبادان در رده دهم این گروه ایستاد. «شپترو» با سرمایه‌ای معادل ۱۶۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۷۳۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم ماشین‌سازی اراک دی وز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که قند شیرین در این گروه دهم شد. سرمایه «قشرین» معادل ۵۰ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کربن ایران به دست آورد. ایران مرینوس با سرمایه‌ای برابر 65میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 100 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز گذشته سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رینگ مشهد جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خرینگ» با سرمایه‌ای برابر 145 میلیارد و 705 میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی 91، رقم 352 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سایپا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. سرمایه گذاری ایران خودرو سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خگستر» مبلغ ۳۸۱ ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم داروسازی روزدارو به دست آورد. تکین کو درجایگاه هشتم ایستاد. «رتکو» سود هر سهم خود را با سرمایه ۳۰ میلیارد ریال، ۷۶۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام سخت آژند پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. قندنیشابور در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۳۶ میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۲۸ ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. پتروشیمی پردیس در رده چهارم این گروه ایستاد. «شپدیس» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۸۹۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم سرمایه‌گذاری سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد آلیاژی ایران در این گروه هفتم شد. سرمایه «فولاژ» برابر یک هزار و ۳۰۳میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته کربن ایران به دست آورد. قندثابت در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «قثابت» برابر ۱۰۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران یاسا جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «پاسا» با سرمایه ۶۰ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۱۴۴۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
مارگارین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که سیمان داراب در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. «ساراب» سود هر سهم خود را مبلغ 718 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 375 میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سرمایه گذاری سایپا صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. قند تربت جام در رده دوم این گروه ایستاد. «قجام» با سرمایه‌ای معادل 26 میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ 179 ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه 10 هزار و 400 میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 501 ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده سوم این گروه ایستاد. «ومعادن» با 6 هزار و 500 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 487 ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت بندرعباس در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه هشتم شد. سرمایه «فولاد» معادل 25 هزار و 800 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 313 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. نورد آلومینیوم با سرمایه‌ای برابر 51 میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 9 ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر
۶۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۲۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس