روزانه

بیشترین درصد افزایش

تکنوتار در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سیمان غرب در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. «سغرب» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۹۸ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

آبگینه صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. محورسازان در رده دوم این گروه ایستاد. «خوساز» با سرمایه‌ای معادل 150 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 123 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

روزگذشته بیمه ملت پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. فولاد آلیاژی ایران در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه یک هزار و ۳۰۳ میلیارد ریال به‌دست‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۴۹۴ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد. گسترش نفت و گاز پارسیان در رده نهم این گروه ایستاد. «پارسان» با سرمایه‌ای معادل 6 هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1650 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

بیمه ملت دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان فارس و خوزستان در این گروه پنجم شد. سرمایه «سفارس» معادل ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۶۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کربن ایران به دست آورد. شیمیایی فارس با سرمایه‌ای برابر 23 میلیارد و 622 میلیون ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 118 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

روز گذشته رایان سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پگاه اصفهان جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «غشصفا» با سرمایه‌ای برابر ۸۴ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۱ رقم ۶۴۱ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش

پتروشیمی آبادان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. مارگارین هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غمارگ» مبلغ 137 ریال و سرمایه آن معادل 360 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته آبگینه به دست آورد. سرمایه گذای البرز درجایگاه ششم ایستاد. «والبر» سود هر سهم خود را با سرمایه یک هزار و ۱۰۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، ۵۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم

هفته گذشته سهام بیمه ملت پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پاسارگاد در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه 27 هزار و 258 میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 370 ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بیمه ملت به خود اختصاص داد. پالایش نفت بندرعباس در رده پنجم این گروه ایستاد. «شبندر» با سرمایه ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده

بیمه ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مپنا در این گروه ششم شد. سرمایه «رمپنا» برابر 9 هزار و 975 میلیارد و 104 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 502 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. دشت مرغاب در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «غدشت» برابر ۵۳ میلیارد و ۴۵۳ میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E

فرآورده های نسوز آذر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران یاسا جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «پاسا» با سرمایه 60 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1448 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه

بیشترین درصد افزایش

بیمه ملت در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که سیمان داراب در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «ساراب» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۹۷ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۷۵ میلیارد ریال‌است.

۵

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم سرمایه گذاری سایپا صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. قند تربت جام در رده دوم این گروه ایستاد. «قجام» با سرمایه‌ای معادل 26 میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ 179 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم

ماه گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۰۱ ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد.معادن و فلزات در رده دوم این گروه ایستاد. «ومعادن» با 6 هزار و 500 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 487ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده

پالایش نفت بندرعباس در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه ششم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. نورد آلومینیوم با سرمایه‌ای برابر 51 میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 9 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E

فرآورده های نسوز آذر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۲۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس