روزانه
بیشترین درصد افزایش
بیمه ملت در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که مارگارین در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. «غمارگ» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۷ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۶۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم ماشین سازی اراک صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. قند لرستان در رده سوم این گروه ایستاد. «قلرست» با سرمایه‌ای معادل ۲۴ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روزگذشته بیمه ملت پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه گذاری پتروشیمی در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال به‌دست‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۶۳ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته بیمه ملت به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده سوم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه‌ای معادل ۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۵۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بیمه ملت دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه دهم شد. سرمایه «فملی» معادل ۱۷هزار و ۳۶۸ میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۷۶۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کربن ایران به دست آورد. حمل و نقل پتروشیمی با سرمایه‌ای برابر ۲۰۰ میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز گذشته آتیه دماوند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رایان سایپا جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «ولساپا» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۱ رقم ۹۰۳ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
بیمه ملت جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. لیزینگ صنعت و معدن دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ولصنم» مبلغ 290 ریال و سرمایه آن معادل 600 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته قند قزوین به دست آورد. باما درجایگاه دهم ایستاد. «کاما» سود هر سهم خود را با سرمایه 200 میلیارد ریال، 615 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پاسارگاد در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه 27 هزار و 258 میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل370 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد. بیمه ملت در رده دوم این گروه ایستاد. «ملت» با سرمایه یک هزار و 500 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 234 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت بندرعباس در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مپنا در این گروه ششم شد. سرمایه «رمپنا» برابر 9 هزار و 975 میلیارد و 104 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 502 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. کربن ایران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «شکربن» برابر 250 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
فرآورده های نسوز آذر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران یاسا جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «پاسا» با سرمایه 60 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1448 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
پتروشیمی اصفهان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که سیمان داراب در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. «ساراب» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۹۷ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۷۵ میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم زامیاد صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. داده پردازی ایران در رده دهم این گروه ایستاد. «مداران» با سرمایه‌ای معادل ۱۸۶ میلیارد و ۷۵۳ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۰۱ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده دوم این گروه ایستاد. «ومعادن» با ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۴۰۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت بندرعباس در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه پنجم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. نورد آلومینیوم با سرمایه‌ای برابر
51 میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 9 ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
فرآورده های نسوز آذر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر 600 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 220 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس