روزانه
بیشترین درصد افزایش
لیزینگ غدیر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که صنایع شیمیایی در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «شیران» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵۷ میلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
کاشی نیلو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. زامیاد در رده چهارم این گروه ایستاد. «خزامیا» با سرمایه‌ای معادل دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روزگذشته پالایش نفت بندرعباس پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری سایپا در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به‌دست‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۲۵۴ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد. صنایع پتروشیمی کرمانشاه در رده هشتم این گروه ایستاد. «کرماشا» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۷۶۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را۶۶۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت بندرعباس دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که آتیه دماوند در این گروه دهم شد. سرمایه «واتی» معادل یک هزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۴۲۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کربن ایران به دست آورد. ایتالران با سرمایه‌ای برابر ۱۵ میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۹۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز گذشته آتیه دماوند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رایان سایپا جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ولساپا» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۱ رقم ۹۰۳ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم ماشین سازی اراک جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. قند ثابت دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «قثابت» مبلغ 63 ریال و سرمایه آن معادل 100 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم سرمایه گذاری سایپا به دست آورد. معادن منگنز ایران درجایگاه نهم ایستاد. «کمنگنز» سود هر سهم خود را با سرمایه 25 میلیارد و 300 میلیون ریال، 2426 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم
هفته گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پاسارگاد در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه 27 هزار و 258 میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 370 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده پنجم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 4145 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت بندرعباس در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد مپنا در این گروه هفتم شد. سرمایه «رمپنا» برابر که 9 هزار و 975 میلیارد و 104 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 502 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. کربن ایران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «شکربن» برابر 250 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دوریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
فرآورده های نسوز آذر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران یاسا جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «پاسا» با سرمایه 60 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1448 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
پتروشیمی اصفهان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که سیمان داراب در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «ساراب» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۹۷ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۷۵ میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم زامیاد صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. سرمایه گذاری ایران خودرو در رده دهم این گروه ایستاد. «خگستر» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۰۱ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده دوم این گروه ایستاد. «ومعادن» با ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۴۰۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت بندرعباس در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه پنجم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. نورد آلومینیوم با سرمایه‌ای برابر ۵۱ میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
فرآورده های نسوز آذر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۲۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس