روزانه
بیشترین درصد افزایش
الکتریک شرق در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که باما در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «کاما» سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۱۹ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۹ میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم ملی سرب و روی صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. مارگارین در رده سوم این گروه ایستاد. «غمارگ» با سرمایه‌ای معادل ۳۶۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام سرمایه گذاری غدیر پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. خدمات انفورماتیک دراین دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزار میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل یک هزار و ۳۵۱ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. حفاری شمال در رده چهارم این گروه ایستاد. «حفاری» با سرمایه‌ای معادل دو هزار و ۶۰۵ میلیارد و ۴۰۵ میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۳۲۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری سپه در این گروه دوم شد. سرمایه «وسپه» معادل یک هزار و ۴۹۵ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته نیروی زنگان به دست آورد. کشتیرانی در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «حکشتی» برابر ۱۰ هزار میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کنتورسازی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه‌ای برابر ۷۵ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۰ رقم ۱۷۹ ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
تکنوتار جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. سرمایه گذاری مسکن ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ثمسکن» مبلغ 412 ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و 500 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم ملی سرب و روی به دست آورد. پارس خودرو در جایگاه هشتم ایستاد. «خپارس» سود هر سهم خود را با سرمایه دو هزار میلیارد ریال، 146 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام سرمایه گذاری غدیر پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. صدرا در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه یک هزار و 500 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 98 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته ایران خودرو به خود اختصاص داد. ایران ترانسفو در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «بترانس» با سرمایه 300 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ سه‌هزار و 364 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
ایران خودرو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه گذاری سایپا در این گروه چهارم شد. سرمایه «وساپا» برابر سه هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 778 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. مهرکام در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر 552 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 7 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کنتورسازی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران یاسا جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «پاسا» با سرمایه 40 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم دو هزار و 60 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه‌گذاری سایپا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که فروسیلیس در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «فروس» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰۰ میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم ملی سرب و روی صدر‌نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. نصیر ماشین در رده پنجم این گروه ایستاد. «خنصیر» با سرمایه‌ای معادل ۳۴ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۲۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۷ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۲۱ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد.بانک پارسیان در رده ششم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه ۱۱ هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۵۸۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه پنجم شد. سرمایه «خبهمن» معادل سه هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. آهنگری تراکتورسازی با سرمایه‌ای برابر ۶۴ میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شاهد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «ثشاهد» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۶ ‌‌میلیارد و ۶۳۲ میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۹۸۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس