روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه گذاری سپه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که کارتن ایران در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «چکارن» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
پارس الکتریک صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. پتروشیمی آبادان در رده پنجم این گروه ایستاد. «شپترو» با سرمایه‌ای معادل ۱۶۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۲۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام حق تقدم سرمایه گذاری سپه پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. صدرا دراین دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۹۸ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مپنا به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده هشتم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل سه هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را یک هزار و ۵۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم سرمایه گذاری سپه دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بهمن در این گروه چهارم شد. سرمایه «وبهمن» معادل دو هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته شهد ایران به دست آورد. محورسازان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «خوساز» برابر ۱۵۰ میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کنتورسازی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قند ثابت جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «قثابت» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۰ رقم ۴۷۰ ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه گذاری سایپا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. سرمایه گذاری مسکن پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ثمسکن» مبلغ 412 ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و 500 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته پلی اکریل به دست آورد. سیمان هگمتان در جایگاه نهم ایستاد. «سهگمت» سود هر سهم خود را با سرمایه 502 میلیارد و 900 میلیون ریال، 408 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام مپنا پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. فولاد مبارکه اصفهان در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 25 هزار و 800 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 236 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته مپنا به خود اختصاص داد. سایپا در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «خساپا» با سرمایه 10 هزار و 400 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 550 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری بهمن در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مخابرات ایران در این گروه پنجم شد. سرمایه «اخابر» برابر 45 هزار و 873 میلیارد‌ و 655 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 379 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. مهرکام در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر 552 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 7 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کنتورسازی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شیشه همدان جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «کهمدا» با سرمایه 96 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 724 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه گذاری سایپا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که پتروشیمی اصفهان در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «شصفها» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۳۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰۰ میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان ایلام صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. سخت‌آژند در رده دهم این گروه ایستاد. «ثاژن» با سرمایه‌ای معادل ۱۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام مپنا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. حفاری شمال در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه دو هزار و ۶۰۵ میلیارد ‌و ۴۰۵ میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۲۵ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته مپنا به خود اختصاص داد.سرمایه‌گذاری ایران خودرو در رده نهم این گروه ایستاد. «خگستر» با سرمایه یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۲۶۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه ششم شد. سرمایه «خبهمن» معادل سه هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. آهنگری تراکتورسازی با سرمایه‌ای برابر ۶۴میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شاهد جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ثشاهد» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۶ ‌‌میلیارد و ۶۳۲ میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم ۹۸۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس