هفتگی
بیشترین درصد افزایش
فولاد آلیاژی ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. گرجی ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غگرجی» مبلغ ۴۰۰ ریال و سرمایه آن معادل ۳۰ میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم سیمان ایلام به دست آورد. سایپا دیزل در جایگاه هشتم ایستاد. «خکاوه» سود هر سهم خود را با سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریال، ۶۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام فولاد آلیاژی ایران پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. فولاد مبارکه اصفهان در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۲۳۶ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته مپنا به خود اختصاص داد. سایپا در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «خساپا» با سرمایه ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری ملی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه گذاری بازنشستگی در این گروه چهارم شد. سرمایه «وصندوق» برابر ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد‌ ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. دوده صنعتی در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «شدوص» برابر ۶۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شیشه همدان جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «کهمدا» با سرمایه ۹۶ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۷۲۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
فولاد آلیاژی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که پارس خودرو در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «خپارس» سود هر سهم خود را مبلغ 146 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل دو هزار میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان ایلام صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. کاشی پارس در رده سوم این گروه ایستاد. «کپارس» با سرمایه‌ای معادل 87 میلیارد ‌و 750 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 141 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام مپنا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه گذاری سایپا در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه یک هزار و 750 میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 266 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته مپنا به خود اختصاص داد.مس ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه 5 هزار و 789 میلیارد و 645 میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابریک هزار و 305 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه ششم شد. سرمایه «خبهمن» معادل سه هزار و 520 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 550 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. مهرکام با سرمایه‌ای برابر 552 میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 7 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شاهد جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «ثشاهد» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و 6 ‌‌میلیارد و 632 میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم 985 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

فصلی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش فصل گذشته را از آن خود کرد که کاربراتور ایران در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «خکار» سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۸۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰ میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم ایران تایر صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش فصل گذشته شد. پگاه آذربایجان غربی در رده سوم این گروه ایستاد. «غشاذر» با سرمایه‌ای معادل ۳۱ میلیارد ‌و۸۰ میلیون ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۷۶۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله‌ترین سهم
فصل گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. زامیاد در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ‌۶۰۴ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته مخابرات ایران به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده نهم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه ۴۲۹ ‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۹۲۴ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که حفاری شمال در این گروه نهم شد. سرمایه «حفاری» معادل دو هزار و ۶۰۵ میلیارد و ۴۰۵ میلیون ‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۳۲۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته شهد ایران به دست آورد. محورسازان با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰ میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. بین المللی توسعه ساختمان جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «ثاخت» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم۷۱۳ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس