هفتگی

بیشترین درصد افزایش

فولاد آلیاژی ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. قند شیرین هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «قشرین» مبلغ ۶۹۶ ریال و سرمایه آن معادل ۵۰میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته ماشین‌آلات تراکتورسازی به دست آورد. قند قزوین در جایگاه دهم ایستاد. «قزوین» سود هر سهم خود را با سرمایه 43 میلیارد و 650 میلیون ریال، 103ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

هفته گذشته سهام زامیاد پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. فولاد مبارکه اصفهان در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۲۳۶ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته چادرملو به خود اختصاص داد. مخابرات در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «اخابر» با سرمایه 45 هزار و 873 میلیارد ‌و 655 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 379 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

زامیاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه ششم شد. سرمایه «وصندوق» برابر ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد‌ ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. مهرکام در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر 552 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 7 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه ۲۱۰ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۳۹۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه

بیشترین درصد افزایش

فولاد آلیاژی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که تهران شیمی در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شتهران» سود هر سهم خود را مبلغ 342 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 148میلیارد ‌‌و 500 میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم ایران تایر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد.
کاشی پارس در رده سوم این گروه ایستاد. «کپارس» با سرمایه‌ای معادل 87 میلیارد و 750 میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 141 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

ماه گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. صدرا در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۴۰ ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته مخابرات ایران به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده چهارم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه 429 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 924 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده

مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه دوم شد. سرمایه «خبهمن» معادل سه هزار و ۵۲۰ میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به‌دست آورد. کمک فنر ایندامین سایپا با سرمایه‌ای برابر 30 میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 7 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E

قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شاهد جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «ثشاهد» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۶ ‌‌میلیارد و ۶۳۲ میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم ۹۸۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

فصلی

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش فصل گذشته را از آن خود کرد که قند ثابت در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «قثابت» سود هر سهم خود را مبلغ 470 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 100 میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم ایران تایر صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش فصل گذشته شد. گاز لوله در رده دهم این گروه ایستاد. «پلوله» با سرمایه‌ای معادل ۲۲۵ میلیارد ‌ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۶۹۰ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم

فصل گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه 10هزار و 400 میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 550 ‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته مخابرات ایران به خود اختصاص داد. مس ایران در رده پنجم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه ۵ هزار و ۷۸۹ ‌میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر یک هزار و ۳۰۵‌ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده

صدرا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه دهم شد. سرمایه «خودرو» معادل 6 هزار و 300 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 509 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته شهد ایران به دست آورد. سرمایه‌گذاری پتروشیمی با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E

قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شیشه همدان جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «کهمدا» با سرمایه‌ای برابر96 میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم 724 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس