روزانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که شهد خوی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «قشهد» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۴۱ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۳ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
گروه بهمن صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. فرآوری مواد معدنی در رده دهم این گروه ایستاد. «فرآور» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۸۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی دراین دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه ۷ هزار و ۲۰۰میلیارد ریال بدست آورد . سود هر سهم این شرکت معادل ۴۵۸ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز صدرا به خود اختصاص داد. خدمات انفورماتیک در رده هفتم این گروه ایستاد. «رانفور» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۰ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را ۵ هزار و ۴۰۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
صدرا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ماشین سازی اراک در این گروه چهارم شد. سرمایه «فاراک» معادل ۵۴۰ میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۱۶۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته سرمایه گذاری پتروشیمی به دست آورد. هپکو در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «تپکو» برابر ۳۹۷ میلیارد ‌و ۸۰۰ میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز شاهد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان فارس و خوزستان جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «سفارس» با سرمایه‌ای برابر ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۰ رقم ۳۱۵ ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. قند ثابت دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «قثابت» مبلغ 470 ریال و سرمایه آن معادل 100 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته پست بانک ایران به دست آورد. سرمایه گذاری ساختمان در جایگاه نهم ایستاد. «وساخت» سود هر سهم خود را با سرمایه یک هزار و 90 میلیارد و 296 میلیون ریال، 214ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام زامیاد پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه گذاری ملت در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه یک هزار میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 40 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته زامیاد به خود اختصاص داد. سایپا در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «خساپا» با سرمایه 10هزار و 400 میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 550 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری سایپا در این گروه هفتم شد. سرمایه «وساپا» برابر یک هزار و 750 میلیارد ‌ ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 266ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته سرمایه گذاری پتروشیمی به دست آورد. نیروی زنگان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «شزنگ» برابر 28میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان کرمان جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «سکرما» با سرمایه 220میلیارد و 320 میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم یک هزار و 25 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که فروسیلیس در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «فروس» سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۲۰۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰۰میلیارد ‌‌ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
لوله و تجهیزات سدید صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. سیمان صوفیان در رده هفتم این گروه ایستاد. «سصوفی» با سرمایه‌ای معادل ۵۵۰ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. چادرملو در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه ۶ هزار میلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۶۵۴ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده هشتم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه یک هزار و ۸۹۳ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر۹۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه ششم شد. سرمایه «خبهمن» معادل سه هزار و ۵۲۰ میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته سرمایه گذاری پتروشیمی به دست آورد. آهنگری تراکتورسازی با سرمایه‌ای برابر ۶۴ میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۷ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شاهد جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «ثشاهد» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۶ ‌‌میلیارد و ۶۳۲ میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۹۸۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس