روزانه
بیشترین درصد افزایش
پتروشیمی شیراز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که کاشی سعدی در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «کسعدی» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۲ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت ۹۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
سیمان خزر صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. ایران مرینوس در رده نهم این گروه ایستاد. «نمرینو» با سرمایه‌ای معادل ۶۵ میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۲۱۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک صادرات در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه ۱۶ هزار و ۸۰۳ میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۲۶۵ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پست بانک ایران به خود اختصاص داد. گروه بهمن در رده ششم این گروه ایستاد. «خبهمن» با سرمایه‌ای معادل سه هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۷۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پست بانک ایران روزگذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک سینا در این گروه پنجم شد. سرمایه «وسینا» معادل سه هزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فارسیت اهواز به دست آورد. پلاستیک شاهین در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «پشاهن» برابر ۶۰ میلیارد و ۲۹۲ میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان بهبهان جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «سبهان» با سرمایه‌ای برابر ۵۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۸۹ رقم سه‌هزار و ۲۲۴ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
پتروشیمی شیراز جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. هپکو نهم شد. پیش‌بینی زیان هر سهم «تپکو» مبلغ 98 ریال و سرمایه آن معادل 397 میلیارد و 800 میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم لوله و ماشین‌سازی به دست آورد. سیمان خزر درجایگاه سوم ایستاد. «سخزر» سود هر سهم خود را با سرمایه 230 میلیارد ریال، 314ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بانک ملت پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه گذاری ملت در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه یک هزار میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 40 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک ملت به خود اختصاص داد. سرمایه گذاری بانک ملی در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «وبانک» با سرمایه سه‌هزار و 220میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 392 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که زامیاد در این گروه دوم شد. سرمایه «خزامیا» برابر یک هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 707 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فارسیت اهواز به دست آورد. مهرکام در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر 552 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را 31ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان فارس و خوزستان جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «سفارس» با سرمایه 4 هزار و 500میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 315 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه گذاری سپه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که تهران شیمی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شتهران» سود هر سهم خود را مبلغ۳۴۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۴۸میلیارد ‌‌و ۵۰۰میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
تایدواتر خاورمیانه صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. فولاد خراسان در رده پنجم این گروه ایستاد. «فخاس» با سرمایه‌ای معادل دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۹ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۴۵هزار و۸۷۳ میلیارد و۶۵۵ میلیون ‌ریال بدست آورد. سود aهر سهم این شرکت معادل۴۲۵ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد.صدرا در رده نهم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه گذاری سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه صنعتی بوتان در این گروه هفتم شد. سرمایه «لبوتان» معادل۳۰۰میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۲۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در ماه گذشته فارسیت اهواز به دست آورد. نیروی زنگان با سرمایه‌ای برابر ۲۸میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شیمیایی فارس جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «شفارس» با سرمایه‌ای برابر۲۳میلیارد و ۶۲۲میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم یک هزار و ۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس