هفتگی
بیشترین درصد افزایش
پالایش نفت تبریز جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کف نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شکف» مبلغ ۳۲۸ریال و سرمایه آن معادل۲۵۰ میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته گروه صنعتی سدید به دست آورد. چرخشگر در جایگاه دوم ایستاد. «خچرخش» سود هر سهم خود را با سرمایه ۱۵۰میلیارد ریال، ۴۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام سرمایه‌گذاری ملت پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. گروه بهمن در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه سه هزار و ۵۲۰میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۵۸۳ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز گذشته پتروشیمی شازند به خود اختصاص داد. ایران ترانسفو در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «بترانس» با سرمایه۳۰۰میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ سه هزار و ۳۷۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی شازند در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه گذاری ملی در این گروه پنجم شد. سرمایه «ونیکی» برابر دوهزار و ۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۳۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران تایر به دست آورد. سرمایه گذاری پتروشیمی در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «وپترو» برابر یک هزارو ۸۲۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه۱۰۰ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۴۷۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
پست بانک ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که پالایش نفت تبریز در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شبریز» سود هر سهم خود را مبلغ151ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزار و 942میلیاردو 105میلیون ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
لیزینگ صنعت و معدن صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. آذریت در رده سوم این گروه ایستاد. «ساذری» با سرمایه‌ای معادل شش میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ دو هزار و 59ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه 4هزارو873میلیاردو655 میلیون ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل291 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر صدرا به خود اختصاص داد.مپنا در رده ششم این گروه ایستاد. «رمپنا» با سرمایه 7 هزارو950 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر518 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
توسعه صنایع بهشهر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه ششم شد. سرمایه «وپارس» معادل 11هزار میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل437 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران تایر به دست آورد. آبگینه با سرمایه‌ای برابر 93میلیارد و 900 میلیون ریال در جایگاه دهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ10 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر210میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم375‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

فصلی
بیشترین درصد افزایش
مهرام‌ در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش فصلی را از آن خود کرد که افست در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «چافست» سود هر سهم خود را مبلغ۳۸۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۵۰میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان صوفیان صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش فصلی شد. بیمه دانا در رده دوم این گروه ایستاد. «دانا» با سرمایه‌ای معادل ۱۰۵میلیارد و ۴۷۵میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک هزارو ۹۷۸‌ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
فصل گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. حفاری شمال در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه دو هزار و ۶۰۵میلیارد و ۴۰۵میلیون ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۳۰۵ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته سایپا به خود اختصاص داد.مس ایران در رده سوم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه ۵ هزارو۷۸۹ میلیاردو ۶۴۵ میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر یک هزارو ۲۱۸‌ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
ماشین سازی اراک در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه هشتم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۱۵هزارو ۸۰۰میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل۵۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته ایران تایر به دست آورد. شهد خوی با سرمایه‌ای برابر ۳۳ میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۹ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شاهد جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «ثشاهد» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۶میلیارد و ۶۳۲میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم۹۸۵‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس