روزانه
بیشترین درصد افزایش
کالسیمین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که رنگین در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «شرنگی» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۴۷میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
چرخشگر صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. قند تربت جام در رده سوم این گروه ایستاد. «قجام» با سرمایه‌ای معادل۲۶میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ۳۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. زامیاد در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۷۰۷ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. صدرا در رده هفتم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۵۰۰میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را ۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری غدیر در این گروه دهم شد. سرمایه «وغدیر» معادل ۶ هزار و ۷۵میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۷۲۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته نیروی زنگان به دست آورد. کشتیرانی در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «حکشتی» برابر ۱۰ هزار میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شیمیایی‌فارس جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «شفارس» با سرمایه‌ای برابر۲۳میلیارد و ۶۲۲میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۹ رقم یک هزار و ۴۲ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
پست بانک ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. سرمایه گذاری سایپا هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وساپا» مبلغ266ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و 750میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم ایران ارقام به دست آورد. کاشی سعدی در جایگاه دوم ایستاد. «کسعدی» سود هر سهم خود را با سرمایه98میلیارد و 500میلیون ریال، 502ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام زامیاد پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. گروه بهمن در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه سه هزار و 520میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل583ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر توسعه معادن روی به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «وپارس» با سرمایه 11هزارمیلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ437ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه نهم شد. سرمایه «خودرو» برابر 6هزار و 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ423ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران تایر به دست آورد. سرمایه گذاری پتروشیمی در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «وپترو» برابر یک هزارو 820 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه100 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 470 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
پست بانک ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که پشم و شیشه در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «کپشیر» سود هر سهم خود را مبلغ۱۳۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۶۷میلیارد و ۱۴۰میلیون ‌‌ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
سرمایه گذاری ملت صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. شکر شاهرود در رده چهارم این گروه ایستاد. «قشکر» با سرمایه‌ای معادل۲۸میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۲۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه ۴هزارو۸۷۳میلیاردو۶۵۵ میلیون ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۲۹۱ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. مپنا در رده پنجم این گروه ایستاد.
«رمپنا» با سرمایه 7 هزارو950 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر518 ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه ششم شد. سرمایه «خساپا» معادل 10هزار و 400 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل664 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران تایر به دست آورد. آبگینه با سرمایه‌ای برابر 93میلیارد و 900 میلیون ریال در جایگاه دهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ10 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر210میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم375‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس