روزانه
بیشترین درصد افزایش
شیمیایی فارس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که کیمیدارو در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دکیمی» سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۱۵۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۱۲۰میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
فرآوری مواد معدنی صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. نگین طبس در رده سوم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه‌ای معادل۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۸۴۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. توسعه معادن روی در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه یک هزار و ۹۷میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۲۵۴ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل سه هزار میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را۸۰۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
گروه بهمن دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری امید در این گروه هشتم شد. سرمایه «وامید» معادل ۵ هزارمیلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۴۷۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران تایر به دست آورد. نیروی زنگان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «شزنگ» برابر۲۸میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سیمان دورود در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شیمیایی‌فارس جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «شفارس» با سرمایه‌ای برابر۲۳میلیارد و ۶۲۲میلیون ‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۹ رقم یک هزار و ۴۲ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
ماشین سازی نیرومحرکه جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را درهفت روز جاری از آن خود کرد. پاکسان نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شپاکسا» مبلغ 880 ریال و سرمایه آن معادل135میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته نفت پارس به دست آورد. صنعتی اردکان در جایگاه نهم ایستاد. «کسرا» سود هر سهم خود را با سرمایه42 میلیارد و 500 میلیون ریال، 617ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. گروه بهمن در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه سه هزار و 520میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل583ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر توسعه معادن روی به خود اختصاص داد. بانک کار آفرین در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «وکار» با سرمایه سه هزارمیلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ645ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که تولی پرس در این گروه دهم شد. سرمایه «شتولی» برابر250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ443ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران تایر به دست آورد. سرمایه گذاری پتروشیمی در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «وپترو» برابر یک هزارو 820 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه100 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 470 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
رنگین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که پشم و شیشه در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «کپشیر» سود هر سهم خود را مبلغ۱۳۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۶۷میلیارد و ۱۴۰میلیون ‌‌ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
آذریت صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. کمباین سازی در رده چهارم این گروه ایستاد. «تکمبا» با سرمایه‌ای معادل۱۱۹میلیارد و ۶۸۶میلیون ‌ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ۲۹۹ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه ۴هزارو۸۷۳میلیاردو۶۵۵ میلیون ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۲۹۱ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد.مپنا در رده نهم این گروه ایستاد. «رمپنا» با سرمایه ۷ هزارو۹۵۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۵۱۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه ششم شد. سرمایه «وپارس» معادل ۱۱هزار میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل۴۳۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران تایر به دست آورد. آبگینه با سرمایه‌ای برابر ۹۳میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در جایگاه دهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۰ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان خاش جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «سخاش» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۵‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم یک هزار و ۲۲۹‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس