روزانه
بیشترین درصد افزایش
سرمایه‌گذاری ملت در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گرجی در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «غگرجی» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳۶‌ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۲۰میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم البرز دارو صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. ایران خودرو در رده هشتم این گروه ایستاد. «خودرو» با سرمایه‌ای معادل۶هزار و۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۳۸۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک سینا در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه ۳هزار میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۳۵۰‌ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده دوم این گروه ایستاد. «فخوز» با سرمایه‌ای معادل ۲ هزارو ۱۹۲ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را ۵۳۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک صادرات در این گروه ششم شد. سرمایه «وبصادر» معادل۱۶ هزارو ۸۰۳میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۲۳۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران تایر به دست آورد. فرآوری مواد معدنی در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «فرآور» برابر ۱۲۰میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۹۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان دورود جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «سدور » با سرمایه‌ای برابر ۸۰ میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۹ رقم ‌۲ هزارو ۸۸ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سرمایه گذاری ملت جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. افست چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «چافست» مبلغ 382ریال و سرمایه آن معادل 50‌میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته سایپا دیزل به دست آورد. نیروی زنگان در جایگاه هشتم ایستاد. «شزنگ» سود هر سهم خود را با سرمایه 28 میلیارد ریال، 2 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام سرمایه‌گذاری ملت پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری غدیر در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه 6هزار و75میلیارد‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل726 ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد خراسان به خود اختصاص داد. سایپا در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «خساپا» با سرمایه10 هزارو 400 میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ664 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
فولاد خراسان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه نهم شد. سرمایه «فولاد» برابر 15هزارو800 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ447 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته آهنگری تراکتور سازی به دست آورد. سرمایه گذاری پتروشیمی در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «وپترو» برابر یک هزارو 820 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ2 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
لنت ترمز در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه100 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم470ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
مهرام در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که فولاد خراسان در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «فخاس» سود هر سهم خود را مبلغ۳۸۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۲ هزار میلیارد‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان صوفیان صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. فیبر ایران در رده ششم این گروه ایستاد. «چفیبر» با سرمایه‌ای معادل ۱۵میلیارد و۶۰۰ میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. حفاری شمال در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه ۲هزار و ۶۰۵میلیاردو ۴۰۵میلیون ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۰۵ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری رنا در رده ششم این گروه ایستاد. «ورنا» با سرمایه یک هزار و۶۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۴۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه گذاری رنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه ششم شد. سرمایه «وپارس» معادل ۱۱هزار میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل۴۳۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران تایر به دست آورد. آبگینه با سرمایه‌ای برابر ۹۳میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۰ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
رنگین در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان خاش جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «سخاش» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۵ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم یک هزارو ۲۲۹ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس