روزانه
بیشترین درصد افزایش
خدمات انفورماتیک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سیمان شرق در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «سشرق» سود هر سهم خود را مبلغ۲۶۴ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۸۴۰ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
ماشین‌آلات تراکتورسازی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. نورد آلومینیوم در رده دوم این گروه ایستاد. «فنوال» با سرمایه‌ای معادل۵۱ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام سایپا پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک‌ملت در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه۱۳هزار و۱۰۰میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۲۷۷ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سایپا به خود اختصاص داد. حفاری شمال در رده سوم این گروه ایستاد. «حفاری» با سرمایه‌ای معادل۲ هزار و ۶۰۵ میلیاردو۴۰۵ میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را۳۰۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات ایران در این گروه هشتم شد. سرمایه «اخابر» معادل ۴۵ هزارو۸۷۳ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۲۸۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته نیروی زنگان به دست آورد. مهرکام در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر ۵۵۲ میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی الوند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. تکین‌کو جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «رتکو» با سرمایه‌ای برابر۱۰ میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۹ رقم ۲۳۲۶‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم صنعتی‌آما جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کاشی نیلو دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کنیلو» مبلغ 512ریال و سرمایه آن معادل 104 میلیاردو 318 میلیون ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته ماشین آلات تراکتورسازی به دست آورد. لوله و ماشین سازی در جایگاه هشتم ایستاد. «فلوله» سود هر سهم خود را با سرمایه202میلیاردو 500 میلیون ریال،618 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام ماشین سازی اراک پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. صدرا در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک هزارو500 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 16ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سایپا به خود اختصاص داد. مس ایران در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «فملی» با سرمایه 5 هزارو789 میلیاردو 645 میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ1218 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه پنجم شد. سرمایه «خبهمن» برابر3 هزارو520 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 401ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته قند قزوین به دست آورد. کاشی اصفهان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «کاصفها» برابر 150 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ32 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی الوند جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «کلوند» با سرمایه 250میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم579 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
پارس الکتریک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که صنعتی آما در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فاما» سود هر سهم خود را مبلغ۴۶۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۲۴۰ میلیارد ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم کالسیمین صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. چین چین در رده هفتم این گروه ایستاد. «غچین» با سرمایه‌ای معادل۲۲ میلیاردو ۴۰۰ میلیون ‌ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ۴۴۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. فولاد مبارکه اصفهان در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه۱۵ هزارو ۸۰۰ میلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۴۰۷ ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز بانک پارسیان به خود اختصاص داد. گل گهر در رده ششم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه ۸۸۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۲۴۶۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
ماشین سازی اراک در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه هفتم شد. سرمایه «وغدیر» معادل ۶ هزار و۷۵ میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل۵۹۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر نیروی زنگان به دست آورد. آبگینه با سرمایه‌ای برابر ۹۳میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۰ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
کاشی الوند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی پارس جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «کپارس» با سرمایه‌ای برابر ۸۷‌‌میلیارد و ۷۵۰ میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم۴۳۳ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس