روزانه
بیشترین درصد افزایش
ایران یاسا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سیمان شاهرود در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «سرود» سود هر سهم خود را مبلغ۴۹۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰۰ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم شیشه همدان صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. تکین کو در رده نهم این گروه ایستاد. «رتکو» با سرمایه‌ای معادل ۱۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۲۳۲۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام صدرا پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. حفاری شمال در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه۲ هزارو ۶۰۵ میلیاردو۴۰۵میلیون ریال به دست آورد.سود هر سهم این شرکت معادل۳۰۲ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز صدرا به خود اختصاص داد. بانک سینا در رده چهارم این گروه ایستاد. «وسینا» با سرمایه‌ای معادل ۲هزار میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را۳۷۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
صدرا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک ملت در این گروه دهم شد. سرمایه «وبملت» معادل۱۳ هزارو ۱۰۰میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۲۷۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته صدرا به دست آورد. باما در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «کاما» برابر۷۹ میلیارد و۵۳۶ میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۸۳۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز فنر سازی خاور در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی سعدی جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «کسعدی» با سرمایه‌ای برابر۹۸ میلیارد‌ و۵۰۰ میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۹ رقم۵۰۲ ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سیمان بهبهان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. درخشان تهران سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «پدرخش» مبلغ435 ریال و سرمایه آن معادل 27 میلیاردو 550میلیون ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم گرجی به دست آورد. قند اصفهان در جایگاه هشتم ایستاد. «قصفها» سود هر سهم خود را با سرمایه24 میلیارد ریال،958 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بانک کارآفرین پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه 7هزارو950 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل406 ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک کارآفرین به خود اختصاص داد. سایپا در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «خساپا» با سرمایه 10 هزارو400 میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ664 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک کارآفرین در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه سوم شد. سرمایه «فولاد» برابر 15هزارو 800 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ407 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته شهد خوی به دست آورد. نورد آلومینیوم در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فنوال» برابر 51میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ200 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی پارس در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی نیلو جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «کنیلو» با سرمایه 104میلیاردو318 میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم512 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم شیشه همدان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که شیشه قزوین در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کقزوی» زیان هر سهم خود را مبلغ ۲۰۳۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۸۴ میلیارد ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
ناب صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان غرب در رده هفتم این گروه ایستاد. «سغرب» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۲۱۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران خودرو در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه۶ هزارو ۳۰۰ میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۸۵ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز سرمایه‌گذاری رنا به خود اختصاص داد.آذر آب در رده نهم این گروه ایستاد. «فاذر» با سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۱۵۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری رنا در این گروه پنجم شد. سرمایه «ورنا» معادل یک هزار و۶۰۰ میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل۴۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر شهد خوی به دست آورد. آبگینه با سرمایه‌ای برابر ۹۳میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۰ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
کاشی پارس در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو۲۰۰ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم۵۲۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس