روزانه
بیشترین درصد افزایش
داده‌پردازی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که موتوژن در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «بموتو» سود هر سهم خود را مبلغ۳۱۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۲۶میلیاردو۸۰۰میلیون ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
کربن ایران صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. تکسرام در رده نهم این گروه ایستاد. «کترام» با سرمایه‌ای معادل ۵۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۱۸۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام سایپا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. شیشه همدان در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه ۹۶ میلیارد ریال بدست آورد .سود هر سهم این شرکت معادل۶۳۱ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز ایران خودرو به خود اختصاص داد. گل گهر در رده نهم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را۲۴۶۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
ایران خودرو دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه نهم شد. سرمایه «رمپنا» معادل۷ هزارو۹۵۰ میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۴۰۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته شهد خوی به دست آورد. تکنوتار در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۹۵میلیارد و ۲۴۳میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه‌ای برابر۱۰۰ میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۹ رقم۴۴۷ ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
داده پردازی ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. صنعتی بهشهر دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غبشهر» مبلغ1091 ریال و سرمایه آن معادل 330 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته کربن ایران به دست آورد. هپکو در جایگاه دهم ایستاد. «تپکو» سود هر سهم خود را با سرمایه 397 میلیاردو800 میلیون ریال،105 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک صادرات در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه 16هزارو803 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل230 ‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «وکار» با سرمایه 2 هزار میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ870 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک تجارت در این گروه هشتم شد. سرمایه «وتجارت» برابر 10هزارو 437 میلیاردو384میلیون ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ278 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته جام دارو به دست آورد. نورد آلومینیوم در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «فنوال» برابر51 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ200 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی سینا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی سعدی جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «کسعدی» با سرمایه98 میلیاردو500 میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 502ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم شیشه همدان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که نفت بهران در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «شبهرن» سود هر سهم خود را مبلغ۴۵۷۹ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۸۰ میلیارد ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
ناب صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان غرب در رده هفتم این گروه ایستاد. «سغرب» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۲۱۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام مپنا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران خودرو در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه۶ هزارو ۳۰۰ میلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۸۵ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مپنا به خود اختصاص داد. چادر ملو در رده دهم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه ۲هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۱۲۸۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری رنا در این گروه هشتم شد. سرمایه «ورنا» معادل یک هزار و۶۰۰ میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل۴۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر شهد خوی به دست آورد. آبگینه با سرمایه‌ای برابر ۹۳میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۰ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
کاشی نیلو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو۲۰۰ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم۵۲۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس