روزانه
بیشترین درصد افزایش
نیرو ترانس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که البرز دارو در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «دالبر» سود هر سهم خود را مبلغ۲۱۹۷ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۲ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
قند هگمتان صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. ایران خودرو دیزل در رده هشتم این گروه ایستاد. «خاور» با سرمایه‌ای معادل یک هزارو۶۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۲۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام سایپا پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک تجارت در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه۱۰هزارو۴۳۷میلیاردو ۳۸۴میلیون ریال به‌دست آورد .سود هر سهم این شرکت معادل۲۷۸ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز حفاری شمال به خود اختصاص داد. مس ایران در رده نهم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه‌ای معادل ۵ هزارو۷۸۹ میلیاردو۶۴۵میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را۱۰۱۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه پنجم شد. سرمایه «رمپنا» معادل۷ هزارو۹۵۰ میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۴۰۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته صدرا به دست آورد. تکنوتار در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۹۵میلیارد و ۲۴۳میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز رینگ مشهد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه‌ای برابر۱۰۰ میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۹ رقم۴۴۷ ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سیمان غرب جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. چین چین پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غچین» مبلغ8 ریال و سرمایه آن معادل 22 میلیاردو400میلیون ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته سرمایه‌گذاری پتروشیمی به دست آورد. صدرا در جایگاه پنجم ایستاد. «خصدرا» سود هر سهم خود را با سرمایه یک هزارو500 میلیارد ریال،16 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام مپنا پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. توسعه معادن روی ایران در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزارو97 میلیاردو 250میلیون ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل168 ‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مپنا به خود اختصاص داد. بانک صادرات در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «وبصادر» با سرمایه 16 هزارو803 میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ230 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه هشتم شد. سرمایه «فولاد» برابر 15هزارو 800 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ407 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ماشین سازی اراک به دست آورد. معادن بافق در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «کبافق» برابر 10میلیارد و125 میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 280 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی پارس در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی سعدی جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «کسعدی» با سرمایه98 میلیاردو500 میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 502ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم شیشه همدان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که قند ثابت در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «قثابت» زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۱۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰۰ میلیارد ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
ناب صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان غرب در رده ششم این گروه ایستاد. «سغرب» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۲۱۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام مپنا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران خودرو در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه۶ هزارو ۳۰۰ میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۸۵ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مپنا به خود اختصاص داد.حفاری شمال در رده هشتم این گروه ایستاد. «حفاری» با سرمایه ۲ هزارو۶۰۵ میلیاردو۴۰۵ میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر۳۰۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری رنا در این گروه سوم شد. سرمایه «ورنا» معادل یک هزار و۶۰۰ میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل۴۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر صدرا به دست آورد. آبگینه با سرمایه‌ای برابر ۹۳میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۰ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
کاشی نیلو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو۲۰۰ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم۵۲۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس