روزانه
بیشترین درصد افزایش
گروه صنعتی بارز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که مپنا در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «رمپنا» سود هر سهم خود را مبلغ۴۰۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۷ هزارو۹۵۰ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان غرب صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. توسعه صنایع بهشهر در رده نهم این گروه ایستاد. «وبشهر» با سرمایه‌ای معادل ۲هزارو ۱۶۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۶۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام مپنا پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. ماشین سازی اراک در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۵۴۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۴۰ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مپنا به خود اختصاص داد. بانک صادرات در رده دهم این گروه ایستاد. «وبصادر» با سرمایه‌ای معادل۱۶هزارو ۸۰۳ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را ۲۳۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مپنا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه چهارم شد. سرمایه «خودرو» معادل ۶هزارو۳۰۰ میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته آهنگری تراکتور سازی به دست آورد. تکنوتار در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۹۵میلیارد و ۲۴۳میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز لوله و تجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاربراتور ایران جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه‌ای برابر۵۰ میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۹ رقم۵۳۹ ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
گروه صنعتی بارز جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. چادر ملو چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» مبلغ1288 ریال و سرمایه آن معادل2 هزار میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم سیمان غرب به دست آورد. ایران خودرو دیزل در جایگاه دهم ایستاد. «خاور» سود هر سهم خود را با سرمایه یک هزارو600 میلیارد ریال،200 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام سرمایه‌گذاری رنا پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. حفاری شمال در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه 2هزارو605 میلیاردو 405میلیون ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 302‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری رنا به خود اختصاص داد. سایپا در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «خساپا» با سرمایه 10 هزار و 400 میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ664 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری رنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه سوم شد. سرمایه «فولاد» برابر 15هزارو 800 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ383 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته جام دارو به دست آورد. معادن بافق در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «کبافق» برابر 10میلیارد و125 میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 280 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی نیلو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را در رقم361‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم بسته بندی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که مگسال در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «زمگسا» سود هر سهم خود را مبلغ۲۹۶۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۱۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان غرب صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. تکسرام در رده ششم این گروه ایستاد. «کترام» با سرمایه‌ای معادل۵۰ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۱۸۴‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بیمه البرز در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۴۰۰میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۶۱۸‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز گذشته سایپا به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده ششم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه یک هزارو ۸۹۳ میلیاردو ۳۷۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر۵۰۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری رنا در این گروه دوم شد. سرمایه «ورنا» معادل یک هزار و۶۰۰ میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل۴۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایتالران به دست آورد. آبگینه با سرمایه‌ای برابر ۹۳میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۰ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
کاشی نیلو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو۲۰۰ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم۵۲۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس