روزانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان هرمزگان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که پتروشیمی خارک در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «شخارک» سود هر سهم خود را مبلغ۱۶۲۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزار میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان غرب صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد.
ماشین‌سازی اراک در رده هشتم این گروه ایستاد. «فاراک» با سرمایه‌ای معادل ۵۴۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰ ریال پیش‌بینی کرده است.
پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام سایپا پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. صدرا در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه یک هزارو۵۰۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۱۶ ریال پیش‌بینی شده است.
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سایپا به خود اختصاص داد. گل گهر در رده پنجم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را۲۳۸۲ ریال پیش‌بینی کرده است.
بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه چهارم شد. سرمایه «خودرو» معادل ۶هزارو۳۰۰ میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۳۸۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته آهنگری تراکتور سازی به دست آورد. تکنوتار در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر 95میلیارد و 243میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 56ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز لوله و تجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاربراتور ایران جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه‌ای برابر50 میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی89 رقم539 ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
فولاد خوزستان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. چادر ملو ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» مبلغ۱۲۸۸ ریال و سرمایه آن معادل۲ هزار میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم بانک کارآفرین به دست آورد. بانک سینا در جایگاه هشتم ایستاد. «وسینا» سود هر سهم خود را با سرمایه۲ هزار میلیارد ریال، ۳۷۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام چادرملو پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. حفاری شمال در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه ۲هزارو۶۰۵ میلیاردو ۴۰۵میلیون ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۰۲‌ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. سایپا در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «خساپا» با سرمایه ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۶۶۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
ایران خودرو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه ششم شد. سرمایه «فولاد» برابر ۱۵هزارو ۸۰۰ میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۳۸۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته نوش مازندران به دست آورد. معادن بافق در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «کبافق» برابر ۱۰میلیارد و۱۲۵ میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۲۸۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه ۵۵۲ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم۳۶۱‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم بسته بندی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که مگسال در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «زمگسا» سود هر سهم خود را مبلغ2964ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل12میلیارد و 500 میلیون ‌‌ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان غرب صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. تکسرام در رده پنجم این گروه ایستاد. «کترام» با سرمایه‌ای معادل50 میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ184‌ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بیمه البرز در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه 400میلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل618‌ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سایپا به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده پنجم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه یک هزارو 893میلیاردو 375میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر502 ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری رنا در این گروه پنجم شد. سرمایه «ورنا» معادل یک هزار و600 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل400 ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایتالران به دست آورد. آبگینه با سرمایه‌ای برابر 93میلیارد و 900 میلیون ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ10 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
لوله وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو200 ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم525 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس