روزانه
بیشترین درصد افزایش
بسته بندی مشهد درحالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گل گهر در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «کگل» سود هر سهم خود را مبلغ۲۳۸۲ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۸۸۰ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم توسعه صنعتی صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. چین چین در رده ششم این گروه ایستاد. «غچین» با سرمایه‌ای معادل۲۲ میلیاردو ۴۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام سایپا پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. ماشین سازی اراک در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه۵۴۰ میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۴۰ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سایپا به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده هشتم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه‌ای معادل ۱۹۵ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را۱۱۵۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه چهارم شد. سرمایه «خبهمن» معادل ۳ هزارو۵۲۰ میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته آهنگری تراکتور سازی به دست آورد. تکنوتار در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۹۵میلیارد و ۲۴۳میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لوله و تجهیزات‌سدید جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «فسدید» با سرمایه‌ای برابر ۹۷ میلیارد ‌و۸۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم ۱۳۸۱‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم بسته بندی ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. گرجی پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غگرجی» مبلغ536 ریال و سرمایه آن معادل 20 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته کاشی نیلو به دست آورد. پارس پامچال در جایگاه سوم ایستاد. «شپمچا» سود هر سهم خود را با سرمایه 24 میلیاردو 500میلیون ریال،161 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام مخابرات ایران پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری بوعلی در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 800 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل100‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. سایپا در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «خساپا» با سرمایه 10 هزار و 400 میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 664 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری سپه در این گروه دهم شد. سرمایه «وسپه» برابریک هزار و495 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ169 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. معادن بافق در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «کبافق» برابر 10میلیارد و125 میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ280 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی نیلو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم361‌ ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
ایران یاسا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که مگسال در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «زمگسا» سود هر سهم خود را مبلغ۲۹۶۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۱۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
کاشی نیلو صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. آسیا در رده ششم این گروه ایستاد. «آسیا» با سرمایه‌ای معادل ۴۵۵ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۱۹۲‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بیمه البرز در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه ۴۰۰میلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۶۱۸‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سایپا به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده پنجم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه یک هزارو ۸۹۳ میلیاردو ۳۷۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر۵۰۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه ششم شد. سرمایه «وغدیر» معادل6 هزار و75 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل597 ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایتالران به دست آورد. آبگینه با سرمایه‌ای برابر 93میلیارد و 900 میلیون ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ10 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
کاشی نیلو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو200 ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم525 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس