هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم بسته بندی ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کالسیمین نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فاسمین» مبلغ۱۱۵۶ ریال و سرمایه آن معادل۱۹۵ میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته کاشی نیلو به دست آورد. تکسرام در جایگاه دهم ایستاد. «کترام» سود هر سهم خود را با سرمایه۵۰ میلیارد ریال، ۱۸۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام معادن و فلزات پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه ۴۵ هزارو۸۷۳ میلیاردو۶۵۵میلیون ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۱۷۲‌ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. سایپا در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «خساپا» با سرمایه ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۶۶۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک تجارت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری سپه در این گروه هشتم شد. سرمایه «وسپه» برابریک هزار و۴۹۵ میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۶۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. معادن بافق در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «کبافق» برابر ۱۰میلیارد و۱۲۵ میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۲۸۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
کاشی نیلو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه ۵۵۲ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم۳۶۱‌ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
ایران یاسا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که مگسال در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «زمگسا» سود هر سهم خود را مبلغ2964ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل12میلیارد و 500 میلیون ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
کاشی نیلو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. آسیا در رده دهم این گروه ایستاد. «آسیا» با سرمایه‌ای معادل 455 میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ192‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام صدرا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بیمه البرز در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 400میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل618‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز صدرا به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده پنجم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه یک هزارو 893میلیاردو 375میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر502 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه نهم شد. سرمایه «وغدیر» معادل6 هزار و75 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل597 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایتالران به دست آورد. آبگینه با سرمایه‌ای برابر 93میلیارد و 900 میلیون ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ10 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی نیلو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو200 ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم525 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

فصلی
بیشترین درصد افزایش
قند لرستان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش فصلی را از آن خود کرد که شیشه همدان در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «کهمدا» سود هر سهم خود را مبلغ۸۳۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۶۰ میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم تکنوتار صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش فصلی شد. سیمان غرب در رده نهم این گروه ایستاد. «سغرب» با سرمایه‌ای معادل۳۰۰ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۲۱۸ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
فصل گذشته سهام فولاد مبارکه پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. حفاری‌شمال در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه دوهزارو۶۰۵میلیارد و۴۰۵میلیون ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۳۰۲ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته بانک ملت به خود اختصاص داد. مپنا در رده هشتم این گروه ایستاد. «رمپنا» با سرمایه ۷ هزار و ۹۵۰ ‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۳۳۸ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک‌ملت در این گروه هفتم شد. سرمایه «وبملت» معادل ۱۳ هزار و ۱۰۰میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۲۷۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته ایتالران به دست آورد. قندقزوین با سرمایه‌ای برابر۴۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۸‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
کاشی نیلو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی سعدی جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «کسعدی» با سرمایه‌ای برابر ۹۸میلیارد و ۵۰۰میلیون‌‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۰۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس