روزانه
بیشترین درصد افزایش
گرجی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سرمایه‌گذاری مسکن در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «ثمسکن» سود هر سهم خود را مبلغ۳۵۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزار و ۵۰۰میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
کاشی نیلو صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. بیمه البرز در رده نهم این گروه ایستاد. «البرز» با سرمایه‌ای معادل۴۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۶۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام سایپا پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. گروه بهمن در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه ۳هزارو ۵۲۰میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۴۰۱ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مخابرات ایران به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری ملی در رده دهم این گروه ایستاد. «ونیکی» با سرمایه‌ای معادل ۲هزارو۹۰۰ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را۲۲۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه سوم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک هزارو۵۰۰ میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته صدرا به دست آورد. تکنوتار در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر۹۵میلیارد و ۲۴۳میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی نیلو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لوله و تجهیزات‌سدید جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «فسدید» با سرمایه‌ای برابر۹۷ میلیارد‌و ۸۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم ۱۳۸۱‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
مگسال جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. موتوژن نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بموتو» مبلغ315ریال و سرمایه آن معادل226میلیارد و 800 میلیون ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته کاشی نیلو به دست آورد. قند نقش جهان در جایگاه ششم ایستاد. «قنقش» سود هر سهم خود را با سرمایه 35 میلیارد ریال،1006 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام ماشین سازی اراک پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری امید در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه 5 هزار میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل406‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. سایپا در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «خساپا» با سرمایه 10 هزار و 400 میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ664 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه هفتم شد. سرمایه «ومعادن» برابر یک هزار و 893 میلیارد و 375 میلیون ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ502ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته قند قزوین به دست آورد. معادن بافق در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «کبافق» برابر 10میلیارد و125 میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 280 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
ایران یاسا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه552 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را در رقم361‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
ایران یاسا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که مگسال در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «زمگسا» سود هر سهم خود را مبلغ۲۹۶۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۱۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
کاشی نیلو صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. توسعه صنایع بهشهر در رده دهم این گروه ایستاد. «وبشهر» با سرمایه‌ای معادل ۲هزارو ۱۶۰میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۲۶۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام صدرا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پارسیان در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه ۹هزارمیلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۵۳۴‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر صدرا به خود اختصاص داد. چادرملو در رده نهم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه دوهزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۱۰۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه نهم شد. سرمایه «وغدیر» معادل۶ هزار و۷۵ میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل۵۹۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایتالران به دست آورد. آبگینه با سرمایه‌ای برابر ۹۳میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۰ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
کاشی نیلو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو۲۰۰ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم۵۲۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس