روزانه
بیشترین درصد افزایش
قندتربت‌جام در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که قندنیشابور در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «قنیشا» سود هر سهم خود را مبلغ۱۹۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۳۶ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
خدمات کشاورزی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. پمپ‌سازی در رده دهم این گروه ایستاد. «تپمپی» با سرمایه‌ای معادل۴۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۵۵۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام فولادمبارکه پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ماشین سازی اراک در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه۵۴۰ میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۴۰ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولادمبارکه به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده دهم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه‌ای معادل ۱۹۵میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را۱۱۵۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولادمبارکه دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری‌بوعلی دراین گروه دهم شد. سرمایه «وبوعلی» معادل ۸۰۰ میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته قند قزوین به دست آورد. چین چین در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «غچین» برابر ۲۲میلیاردو۴۰۰ میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لوله و تجهیزات‌سدید جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «فسدید» با سرمایه‌ای برابر۹۷ میلیارد‌و۸۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم۱۳۸۱‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
قندتربت‌جام جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. سیمان‌شمال دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سشمال» مبلغ 173 ریال و سرمایه آن معادل 826 میلیارد و 978 میلیون ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته خدمات‌کشاورزی به دست آورد. سیمان هرمزگان در جایگاه هفتم ایستاد. «سهرمز» سود هر سهم خود را با سرمایه271 میلیارد ریال،1707 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام مپنا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. آسیا در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه 455میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل192‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مپنا به خود اختصاص داد. چادرملو در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «کچاد» با سرمایه2 هزار میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ1019 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
حفاری شمال در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه پنجم شد. سرمایه «خساپا» برابر10هزارو400 میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ674ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته نوش مازندران به دست آورد. معادن بافق در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «کبافق» برابر10میلیارد و125 میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ280ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری‌پارس‌توشه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی‌الوند جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «کلوند» با سرمایه 10میلیارد و125میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 280‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش ایران ارقام در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که قندلرستان در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «قلرست» سود هر سهم خود را مبلغ853 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل24 میلیارد ‌‌ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
لبنیات کالبر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. آبسال در رده سوم این گروه ایستاد. «لابسا» با سرمایه‌ای معادل240میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ109‌ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پارسیان در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه 9هزارمیلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل534‌ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز فولادمبارکه به خود اختصاص داد. پالایش‌نفت‌اصفهان در رده دهم این گروه ایستاد. «شپنا» با سرمایه4هزارو162میلیارد و 258میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر1012 ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
توسعه صنایع بهشهر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه هفتم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک هزار و500میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل16ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کاشی اصفهان به دست آورد. فولادکاویان با سرمایه‌ای برابر 100میلیاردریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ92 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو200 ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم525 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس