روزانه
بیشترین درصد افزایش
معدنی دماوند در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که چادرملو در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «کچاد» سود هر سهم خود را مبلغ۱۰۱۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۲هزار میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
فیبر ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. کربن ایران در رده چهارم این گروه ایستاد. «شکربن» با سرمایه‌ای معادل۲۵۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۸۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام حفاری شمال پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری غدیر در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه۶هزارو۷۵ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۵۹۷ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز آسیا به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری امید در رده هشتم این گروه ایستاد. «وامید» با سرمایه‌ای معادل۵ هزار میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را۴۰۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حفاری شمال دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری صنعت ومعدن دراین گروه سوم شد. سرمایه «وصنعت» معادل یک هزارو۵۰۰میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته چین چین به دست آورد. توسعه معادن روی ایران در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «کروی» برابر یک هزارو۹۷میلیاردو۲۵۰میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۶۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لوله و تجهیزات‌سدید جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «فسدید» با سرمایه‌ای برابر۹۷ میلیارد‌و۸۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم۱۳۸۱‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
معدنی‌دماوند جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. گرجی پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غگرجی» مبلغ392 ریال و سرمایه آن معادل20 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان‌مازندران به دست آورد. سیمان کارون در جایگاه دوم ایستاد. «سکارون» سود هر سهم خود را با سرمایه 208میلیارد و 833 میلیون ریال،664 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام حفاری شمال پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه7 هزار و950میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل338‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر حفاری شمال به خود اختصاص داد. مس ایران در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «فملی» با سرمایه۵هزارو۷۸۹ میلیاردو۶۴۵میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۱۰۱۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
حفاری شمال در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه نهم شد. سرمایه «خساپا» برابر۱۰هزارو۴۰۰ میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۶۷۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته قند قزوین به دست آورد. معادن بافق در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «کبافق» برابر۱۰میلیارد و۱۲۵ میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۲۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی الوند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه۵۵۲ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۳۶۱ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
آهنگری تراکتور سازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که قندلرستان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «قلرست» سود هر سهم خود را مبلغ853 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل24 میلیارد ‌‌ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
پارس‌خزر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. جوش‌واکسیژن در رده چهارم این گروه ایستاد. «فجوش» با سرمایه‌ای معادل10 میلیارد و 350 میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ42‌ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پارسیان در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 7هزارو500میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل495‌ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز آسیا به خود اختصاص داد.پالایش نفت اصفهان در رده دهم این گروه ایستاد. «شپنا» با سرمایه4 هزارو162‌میلیاردو258میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر1012ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه دوم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک هزار و500میلیارد ‌ریال است. این شرکت زیان هرسهم خود را معادل187ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کاشی اصفهان به دست آورد. فولادکاویان با سرمایه‌ای برابر 100میلیاردریال در جایگاه هفتم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ92 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو200 ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم525 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس