هفتگی
بیشترین درصد افزایش
معدنی‌دماوند جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. شیشه وگاز چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کگاز» مبلغ۳۰۹ ریال و سرمایه آن معادل۷۴ میلیاردو۸۴۴میلیون ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان‌صوفیان به دست آورد. سیمان مازندران در جایگاه دوم ایستاد. «سمازن» سود هر سهم خود را با سرمایه۲۷۳ میلیارد و ۹۹۶ میلیون ریال، ۷۳۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام صدرا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه۷ هزار و۹۵۰میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۳۳۸‌ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر صدرا به خود اختصاص داد. خدمات‌انفورماتیک در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «رانفور» با سرمایه۲۵۰میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۳۲۹۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
صدرا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه نهم شد. سرمایه «خساپا» برابر۱۰هزارو۴۰۰ میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۶۷۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته تکنوتار به دست آورد. پلاستیک شاهین در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «پشاهن» برابر۶۰میلیارد و ۲۹۲ میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری‌پارس‌توشه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه۵۵۲ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را در رقم ۳۶۱ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
آهنگری تراکتور سازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که قندمرودشت در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «قمرو» زیان هر سهم خود را مبلغ39ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل23میلیارد و 70میلیون ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
پارس‌خزر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. جوش‌واکسیژن در رده چهارم این گروه ایستاد. «فجوش» با سرمایه‌ای معادل10 میلیارد و 350 میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ42‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام صدرا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پارسیان در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه 7هزارو500میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل495‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. توسعه صنایع بهشهر در رده دهم این گروه ایستاد. «وبشهر» با سرمایه دوهزارو160‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر260ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه دوم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک هزار و500میلیارد ‌ریال است. این شرکت زیان هرسهم خود را معادل187ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کاشی اصفهان به دست آورد. فولادکاویان با سرمایه‌ای برابر 100میلیاردریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ92 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو200 ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم525 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

فصلی
بیشترین درصد افزایش
قندلرستان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش فصلی را از آن خود کرد که درخشان‌تهران در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «پدرخش» سود هر سهم خود را مبلغ۴۳۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۲۷میلیارد و ۵۵۰میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم تکنوتار صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش فصلی شد. کابل‌باختر در رده دهم این گروه ایستاد. «باختر» با سرمایه‌ای معادل سه میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۱۷۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
فصل گذشته سهام آسیا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. حفاری‌شمال در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه دوهزارو۶۰۵میلیارد و۴۰۵میلیون ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۲۶۳ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته بانک ملت به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری‌غدیر در رده پنجم این گروه ایستاد. «وغدیر» با سرمایه ۶ هزار و ۷۵ ‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۵۹۷ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک‌ملت در این گروه ششم شد. سرمایه «وبملت» معادل ۱۳ هزار و ۱۰۰میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۲۷۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته کاشی اصفهان به دست آورد. چین‌چین با سرمایه‌ای برابر ۲۲ میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۸ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه‌ای برابر دوهزار‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم۴۵۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس