روزانه
بیشترین درصد افزایش
معدنی دماوند در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که کیوان در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «غیوان» سود هر سهم خود را مبلغ۵۱۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
ایران‌خودرودیزل صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان‌هگمتان در رده چهارم این گروه ایستاد. «سهگمت» با سرمایه‌ای معادل ۵۰۲میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۴۷۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام ایران‌خودرودیزل پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. کابل‌های مخابراتی شهیدقندی در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۳۰۰میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۰۱ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مپنا به خود اختصاص داد. آسیا در رده چهارم این گروه ایستاد. «آسیا» با سرمایه‌ای معادل۴۵۵میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را۱۹۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌تجارت دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری صنعت ومعدن دراین گروه نهم شد. سرمایه «وصنعت» معادل یک هزارو۵۰۰میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۱۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته قند قزوین به دست آورد. توسعه معادن روی ایران در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «کروی» برابریک هزارو۹۷میلیاردو۲۵۰میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۶۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لوله و تجهیزات‌سدید جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «فسدید» با سرمایه‌ای برابر۹۷ میلیارد‌و۸۰۰ میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم۱۳۸۱‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
قند قزوین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. شیشه وگاز چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کگاز» مبلغ309 ریال و سرمایه آن معادل 74 میلیاردو844میلیون ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته پتروشیمی آبادان به دست آورد. سیمان‌صوفیان در جایگاه دوم ایستاد. «سصوفی» سود هر سهم خود را با سرمایه‌ 350 میلیارد ریال، 481 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بانک پارسیان پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه7 هزار و950میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل338‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک پارسیان به خود اختصاص داد. خدمات‌انفورماتیک در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «رانفور» با سرمایه250میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ3297ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
صدرا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه ششم شد. سرمایه «خساپا» برابر10هزارو400 میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ674ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته شهد خوی به دست آورد. پلاستیک شاهین در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «پشاهن» برابر60میلیارد و 292 میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ39ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
ایران‌تایر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه552 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 361 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
آهنگری تراکتور سازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که قندمرودشت در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «قمرو» زیان هر سهم خود را مبلغ۳۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۲۳میلیارد و ۷۰میلیون ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم تکنوتار صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. جوش‌واکسیژن در رده سوم این گروه ایستاد. «فجوش» با سرمایه‌ای معادل۱۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۴۲‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام صدرا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پارسیان در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۷هزارو۵۰۰میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۴۹۵‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر صدرا به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده دوم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه۱۵هزار و ۸۰۰ ‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۳۸۳‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه دوم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک هزار و۵۰۰میلیارد ‌ریال است. این شرکت زیان هرسهم خود را معادل۱۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کاشی اصفهان به دست آورد. فولادکاویان با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیاردریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو۲۰۰ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم۵۲۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس