روزانه
بیشترین درصد افزایش
قنداصفهان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که آسیا در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «آسیا» سود هر سهم خود را مبلغ۱۹۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۴۵۵ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
معدنی دماوند صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد.محور سازان در رده هفتم این گروه ایستاد. «خوساز» با سرمایه‌ای معادل۱۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ صفر ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام بانک پارسیان پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. رایان‌سایپا در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۶۹۷ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک پارسیان به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده هشتم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه‌ای معادل ۱۹۵ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را۱۱۵۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری مسکن دراین گروه دهم شد. سرمایه «ثمسکن» معادل یک هزارو۵۰۰میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۳۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته تکنوتار به دست آورد. توسعه معادن روی ایران در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «کروی» برابریک هزارو۹۷میلیاردو۲۵۰میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۶۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. تکسرام جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «کترام» با سرمایه‌ای برابر ۵۰ میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم۲۹۹‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
قند لرستان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. کاشی حافظ هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کحافظ» مبلغ296 ریال و سرمایه آن معادل120 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته آلومتک به دست آورد.گرجی در جایگاه چهارم ایستاد. «غگرجی» سود هر سهم خود را با سرمایه‌20 میلیارد ریال، 392‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام آسیا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه7 هزار و950میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل338‌ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر رایان سایپا به خود اختصاص داد.بانک پارسیان در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «وپارس» با سرمایه 7هزار و500 میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ495ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
شاهد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه چهارم شد. سرمایه «خساپا» برابر10هزارو400 میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ674ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. نورد آلومینیوم در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فنوال» برابر51میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ200ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
پارس خزر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه552 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 361 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
آهنگری تراکتور سازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که قند نقش جهان در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «قنقش» سود هر سهم خود را مبلغ۱۰۰۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۳۵میلیارد‌‌ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم تکنوتار صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. تاید واتر خاورمیانه در رده هشتم این گروه ایستاد. «حتاید» با سرمایه‌ای معادل۲۱۶ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۱۰۰۱‌ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام صدرا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. گروه بهمن در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه۳ هزارو۵۲۰میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۴۰۱ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روزاخیر بانک ملت به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده سوم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه۱۵هزارو۸۰۰ ‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۳۸۳‌ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه ششم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک هزار و۵۰۰میلیارد ‌ریال است. این شرکت زیان هرسهم خود را معادل۱۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کاشی اصفهان به دست آورد. فولادکاویان با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیاردریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیادجایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو۲۰۰ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم۵۲۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس