روزانه

بیشترین درصد افزایش
کمباین سازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که کالسیمین در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فاسمین» سود هر سهم خود را مبلغ1156ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 195میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
آلومتک صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد.داروسازی کوثر در رده چهارم این گروه ایستاد. «دکوثر» با سرمایه‌ای معادل135میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ570 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پارسیان در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه7 هزارو500 میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل495ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز توسعه صنایع بهشهر به خود اختصاص داد. توسعه معادن روی ایران در رده چهارم این گروه ایستاد. «کروی» با سرمایه‌ای معادل یک هزارو97 میلیاردو250میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را168 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
توسعه صنایع بهشهر دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری رنا دراین گروه چهارم شد. سرمایه «ورنا» معادل یک هزارو600میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ400ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد خوزستان به دست آورد. نورد آلومینیوم در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فنوال» برابر51میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ200ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. تکسرام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «کترام» با سرمایه‌ای برابر 50 میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی88 رقم299‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
قند لرستان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سیمان فارس هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سفار» مبلغ۲۲۶۰ ریال و سرمایه آن معادل۵۰ میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته آلومتک به دست آورد.گرجی در جایگاه هفتم ایستاد. «غگرجی» سود هر سهم خود را با سرمایه‌۲۰ میلیارد ریال، ۳۹۲‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه۷ هزار و۹۵۰میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۳۳۸‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیرفولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد.پالایش نفت اصفهان در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «شپنا» با سرمایه۴ هزارو۱۶۲ میلیارد و۲۵۸میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۱۰۱۲ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ماشین سازی اراک در این گروه نهم شد. سرمایه «فاراک» برابر ۵۴۰میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۷۴ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ملی سرب و روی ایران به دست آورد. شهد خوی در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «قشهد» برابر۳۳میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹۳ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
پارس خزر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه۵۵۲ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۳۶۱ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
سامان گستر اصفهان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که قند نقش جهان در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «قنقش» سود هر سهم خود را مبلغ1006ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل35میلیارد‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم تکنوتار صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. کیوان در رده ششم این گروه ایستاد. «غیوان» با سرمایه‌ای معادل 16میلیاردو500میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ519‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام صدرا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. گروه بهمن در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه 3 هزارو520میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل401 ‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز بانک ملت به خود اختصاص داد.بیمه‌البرز در رده دهم این گروه ایستاد. «البرز» با سرمایه 260‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر812 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه نهم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک هزار و500میلیارد ‌ریال است. این شرکت زیان هرسهم خود را معادل187ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کاشی اصفهان به دست آورد. فولادکاویان با سرمایه‌ای برابر 100میلیاردریال در جایگاه ششم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ92 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیادجایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو200 ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم525 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس