روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم رایان سایپا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سرمایه‌گذاری صنعت ومعدن در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «وصنعت» سود هر سهم خود را مبلغ۱۸۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزارو۵۰۰ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
معادن بافق صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. ماشین‌سازی اراک در رده نهم این گروه ایستاد. «فاراک» با سرمایه‌ای معادل ۵۴۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۷۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام بیمه البرز پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک‌پارسیان در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه۷ هزارو۵۰۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۴۹۵ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بیمه البرز به خود اختصاص داد. مپنا در رده سوم این گروه ایستاد. «رمپنا» با سرمایه‌ای معادل ۷ هزار و۹۵۰ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را ۳۳۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بیمه البرز دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان دراین گروه هشتم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۱۵هزارو۸۰۰ میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۳۸۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کربن ایران به دست آورد. هپکو در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «تپکو» برابر۳۹۷‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۳۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. تکسرام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «کترام» با سرمایه‌ای برابر ۵۰ میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم۲۹۹‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سیمان‌اردبیل جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد.درخشان تهران چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «پدرخش» مبلغ378ریال و سرمایه آن معادل27 میلیاردو550میلیون ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته پارس پامچال به دست آورد.نیروی زنگان در جایگاه دهم ایستاد. «شزنگ» سود هر سهم خود را با سرمایه‌ 28 میلیارد ریال، 83 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام مخابرات ایران پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. گروه بهمن در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه3 هزار و520میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل400‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات ایران به خود اختصاص داد. بانک ملت در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «وبملت» با سرمایه13هزارو100 میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ249‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران خودرو دیزل در این گروه هشتم شد. سرمایه «خاور» برابریک هزار و600 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ450ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته شهد خوی به دست آورد. باما در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «کاما» برابر79میلیاردو536میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ296‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
گروه بهمن در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس خودرو جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه2هزار‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم450 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سازه پویش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که شیشه همدان در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «کهمدا» سود هر سهم خود را مبلغ۸۳۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۶۰میلیارد‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
آهنگری تراکتور سازی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سرمایه‌گذاری رنا در رده هشتم این گروه ایستاد. «ورنا» با سرمایه‌ای معادل یک هزارو۶۰۰میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۴۰۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم ماه
گذشته سهام آسیا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه ۴۵هزار و۸۷۳میلیاردو۶۵۵میلیون ‌ریال به‌دست‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۱۱۴ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز بانک ملت به خود اختصاص داد. بیمه‌البرز در رده چهارم این گروه ایستاد. «البرز» با سرمایه ۲۶۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۸۱۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه هفتم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک هزار و۵۰۰میلیارد ‌ریال است. این شرکت زیان هرسهم خود را معادل۱۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فرآوری‌موادمعدنی به دست آورد. فولادکاویان با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیاردریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خساپا» با سرمایه‌ای برابر۱۰هزارو۴۰۰ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم۶۷۴ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس