بیشترین درصد افزایش هفتگی
حق‌تقدم سازه‌پویش جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. کیمیدارو هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دکیمی» مبلغ1108ریال و سرمایه آن معادل120میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
حق‌تقدم سازه‌پویش صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. حمل‌ونقل‌توکا در رده ششم این گروه ایستاد. «حتوکا» با سرمایه51میلیارد و 537میلیون ریال، سود هر سهم خود را390 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت حق‌تقدم سازه‌پویش به خود اختصاص داد. داروسازی‌اسوه در رده سوم این گروه ایستاد. «داسوه» با سرمایه54میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم2332ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
تهران‌شیمی در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. خدمات‌انفورماتیک هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «رانفور» 2695ریال و سرمایه آن بالغ‌بر250میلیاردریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته آسیا به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری‌ساختمان در رده هشتم این گروه ایستاد. «وساخت» با سرمایه یک هزار و90میلیارد و 296 میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم258ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
آسیا هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک‌سینا در این گروه دهم شد. سرمایه «وسینا» برابر رقم دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ323ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فرآوری‌موادمعدنی به دست آورد. تکنوتار در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» معادل 95میلیاردو 243 میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را55ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق‌تقدم‌فارسیت دورود به دست آورد، سایپادیزل در جایگاه هفتم ایستاد. «خکاوه» با سرمایه600میلیاردریالی، سود هر سهم خود را313ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
آهنگری‌تراکتورسازی در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که خدمات‌کشاورزی در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. «تکشا» سود هر سهم خود را411ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر30میلیارد ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
آهنگری‌تراکتورسازی هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. سیمان‌هرمزگان پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سهرمز» 1707ریال و سرمایه آن بالغ بر271میلیارد ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته موادالیاف‌مصنوعی ارزان‌ترین سهم بود. آبسال در جایگاه هشتم این گروه ایستاد. «لابسا» با سرمایه240میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را71ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
نصیرماشین‌ هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که ایران‌یاسا در این گروه سوم شد. سرمایه «پاسا» برابر رقم40میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را278ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته نصیرماشین در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دهم این گروه را سایپا‌شیشه به خود اختصاص داد. «کساپا» با سرمایه70میلیاردریال سود هر سهم خود را120ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات‌سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه دو هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم450ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس