بیشترین درصد افزایش هفتگی
فیبرایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. کابل‌سازی‌تک چهارم شد. پیش‌بینی زیان هر سهم «بتک» مبلغ1777ریال و سرمایه آن معادل 9 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
آسیا صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. نساجی‌بروجرد در رده پنجم این گروه ایستاد. «نبروج» با سرمایه148میلیارد و 212 میلیون ریال، زیان هر سهم خود را یک ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت خدمات‌انفورماتیک به خود اختصاص داد. چادرملو در رده پنجم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم931ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
تهران‌شیمی در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» 2093ریال و سرمایه آن بالغ‌بر880 میلیاردریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک‌ملت به خود اختصاص داد. پتروشیمی‌خارک در رده دهم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم1920ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌ملت هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که آسیا در این گروه دوم شد. سرمایه «آسیا» برابر رقم455 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ192ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فرآوری‌موادمعدنی به دست آورد. فولادخوزستان در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «فخوز» معادل دو هزار و192میلیاردریال است و شرکت سود هر سهم خود را117ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته گرجی به دست آورد، سرمایه‌گذاری‌رنا در جایگاه هشتم ایستاد. «ورنا» با سرمایه یک هزار و 600میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را400ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
آرتاویل‌تایر در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که کمباین‌سازی در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «تکمبا» زیان هر سهم خود را497ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر119میلیارد و 686میلیون ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
کنتورسازی هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. خدمات‌کشاورزی نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «تکشا» 411ریال و سرمایه آن بالغ بر30میلیارد ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته بسته‌بندی‌مشهد ارزان‌ترین سهم بود. آبسال در جایگاه هشتم این گروه ایستاد. «لابسا» با سرمایه240میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را71ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
بسته‌بندی‌ایران هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که کشتیرانی در این گروه هشتم شد. سرمایه «حکشتی» برابر رقم 8هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را106ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته پگاه‌اصفهان در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه هشتم این گروه را کاشی‌الوند به خود اختصاص داد. «کلوند» با سرمایه250میلیارد ریال سود هر سهم خود را411ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات‌سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه یک هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 525ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس